loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 26 جمعه 17 بهمن 1399 نظرات (0)

امیدوارم که این اتفاق هرگز برای شما نیفتاده باشد ولی روزهایی در زندگی اکثر ما وجود داشته است که وقتی به منزل می‌رسیم با درب باز و یا قفل آسیب دیده مواجه می‌شویم و وقتی به داخل منزل می‌رویم همه چیز را آشفته می‌بینیم اگر می‌خواهید از این موارد جلوگیری کنید و احتمال آن‌ها را به حداقل برسانید باید سیستم‌های قفل مکانیکی را با قفل الکترونیکی جایگزین کنید.

زیرا قفل‌های الکترونیکی به سیستم ضد سرقت و ضد حریق مجهز هستند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی هشدار می‌دهند.

برای خرید قفل الکترونیکی به سایت یوکا مراجعه کنید.

افزایش ایمنی و کنترل عبور‌و‌مرور

یکی از مزایای قفل‌های دیجیتال بر قفل‌های سنتی اینست که کنترل رفت‌و‌آمد را راحت‌تر می‌کنند. قفل‌ الکترونیکی در انواع مختلف وجود دارند که شامل رمزدار، اثر انگشتی و کارتی است.

هر کدام از این قفل‌ها به شیوه‌ای تردد را کنترل می‌کنند مثلا قفل‌های کارتی و رمزدار فقط برای کسانی که رمز را می‌دانند یا صاحب کارت هستند کار می‌کند و قفل‌های اثر انگشتی نیز فقط با اثر انگشت منحصربفرد شما کار می‌کند و شخص دیگری نمی‌تواند وارد منزل شود.

این قفل‌ها علاوه بر ایمنی بیش‌تر با مجهز بودن به سیستم وایرلس و RFID و امکان نصب برنامه بر روی گوشی هوشمند از راه دور نیز بر رفت‌و‌آمدها نظارت می‌کنند و کنترل دقیقی بر اوضاع دارند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 30 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

همیشه هتل‌ها مکان های راحتی برای اقامت بوده اند. در این روز ها که همه به دنبال استفاده از تکنولوژی های هوشمند و قفل های هوشمند در هتل های خود هستند، استفاده از تکنولوژی های قدیمی باعث میشود که از رقبای خود عقب بمانید.

تکنولوژی جدیدی که این روز ها هتل های بزرگ و پر رفت و آمد از آن استفاده میکنند تکنولوژی هوشمند سازی است.

برای خرید قفل هوشمند وارد سایت یوکا شوید.

امروزه که همه افراد گوشی های هوشمند دارند،در اولین ورود به هر مکانی به دنبال اینترنت پر سرعت و شارژ کردن آن هستند. فراهم کردن امکانات رفاهی در هتل ها به معنی کسب رضایت مشتریان است. و این یعنی مسافران بیشتر.

در این حالت نیازی نیست که نگران این باشید که مهمانداران بدون اجازه وارد اتاق شما شوند و یا شخصی وسایل موجود در اتاق را جابه جا کند.

سیستم هوشمند سازی در هتل ها باعث میشود که زمانی که مسافر وارد اتاق میشود، ورودش شناسایی شده و چراغ های هتل روشن شوند. و به محض خروج از اتاق چراغ ها خاموش شوند.

علاوه بر نصب قفل های هوشمند و سیستم های روشنایی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی اتاق ها هم باید هوشمند باشد و دمای مناسب مهمانان را تامین کند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/

امیرحسین سلطانی بازدید : 34 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که انسان ها با آن مواجه هستند برقراری امنیت است، در این نوشته راه کارهایی برای برقراری امنیت در هتل ها با استفاده از قفل های هتلی را بررسی میکنیم تا بتوانید مسافران بیشتری را به هتل جذب نمایید.

یکی از مواردی که در امنیت هتل ها تاثیر گذار است وجود پرسنل امنیتی در مقابل درب ها است که به این روش میتوان امنیت امنیت درب های اصلی ورودی به هتل را تامین نمود. و اتفاقات مشکوک را بررسی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های هتلی کلیک کند.

وجود نگهبانان ۲۴ ساعته در هتل باعث میشود که مسافران احساس امنیت بیشتری داشته باشند و در زمان اقامت در هتل با اطمینان خاطر لحظات خود را سپری کنند. و احساس خوب امنیت به آنها منتقل شود.

در مقاله تجهیزات هتلی در این باره توضیحاتی ارائه کرده ایم اما باز هم برخی از این تجهیزات را بررسی میکنیم، تجهیزاتی مانند دوربین های امنیتی جهت نظارت بر فضای داخل و خارج، استفاده از قفل هتلی برای دسترسی راحت تر مهمانان هتل ها، قفل الکترونیکی در مقایسه با سایر قفل ها امنیت بالاتری دارد و خیال مهمانان را از امنیت وسایلشان راحت خواهد کرد.

علاوه بر بکارگری کاکنان آموزش دیده لازم است که پیش از انتخاب مکان مناسب برای هتل موقعیت مکانی را که قصد ساخت هتل را دارید بررسی کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 25 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

با پيشرفت روز افزون تكنولوژي استفاده از قفل هاي الكترونيكي درب هم كه نمونه هايي از پيشرفت تكنولوژي هستند رونق يافته است و بيشتر مراكز و سازمان هاي بزرگ و حتي كاربران خانگي از اين وسيله كارامد استفاده ميكنند. به همين دليل هم آشنايي با اين وسيله هم بسيار مهم و ضروري است.

برای تهیه ی قفل های الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

اگر براي شما جالب است كه اين قفل ها به چه صورتي عمل ميكنند و چگونه با تشخيص اثر انگشت افراد درب را باز ميكنند در اين نوشته با ما همراه باشيد.

مکانیزم شناسایی اثر انگشت در قفل الکترونیکی به این صورت است که پس از اینکه انگشت شما روی حسگر قفل قرار میگیرد، این حسگر که میتواند یکی از انواع حسگر های حرارتی، نوری و یا سونوگرافی باشد الگوی اثر انگشت فرد را تشخیص میدهد و آن را تبدیل به یک عدد صفر و یک دیجیتال میکند و در حافظه اش ذخیره سازی مینماید. پس از این هر بار که با انگشت خود حسگر را لمس میکنید مطابقت آن با عدد ذخیره سازی شده بررسی میشود.

دليل استفاده از قفل اثر انگشت

اين قفل ها خيلي بيشتر از انواع ديگر قفل هاي ديجيتال استفاده ميشوند و به سادگي راحتي كاربراني كه قصد استفاده از آنها را دارند را تامين ميكنند. مزاياي ديگر اين قفل ها را هم در مقالات قبلي به طور كامل بررسي كرديم.


منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa/

امیرحسین سلطانی بازدید : 28 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

بکی از تجهیزاتی که استفاده از آنها طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده از قفل هتلی در هیتل ها است، که استفاده از آن علاوه بر اینکه باعث بوجود آمدن تجربه خوب در مهمانان میشود مدریت هتل را هم ساده تر میکند، و جذب مسافر به هتل را افزایش خواهد داد.

با توجه رشد صنعت گردشگری در سراسر جهان مسافرت در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است، گردشگران همواره برای انتخاب هتل به فاکتور هایی مانند و امنیت و آرامش توجه ویژه ای دارند. به همین دلیل اگر میخواهید هتلتان جز هتل هایی باشد که گردشگران انتخاب میکنند باید از تجهیزات و فناوری های به روز استفاده کنید. در این نوشته تجهیزات بروز را باهم بررسی میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های هتلی کلیک کنید.

اگر میخواهید به عنوان یک هتل مشهور و پرطرفدار شناخته شوید باید در مقایسه با سایر رقیبانتان امکانات بهتر و مناسب تری را برای مسافران و مهمانان خود مهیا کنید تا افرادی که در هتل شما اقامت دارند سفری جذاب و ایده آلی را تجربه کنند و حتی شما را به افراد دیگر پیشنهاد دهند و حتی میتوانید قفل های دیجیتالی را نیز امتحان کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

استفاده از قفل های کارتی در مناطق صنعتی و تجاری از محبوبیت بالایی برخوردار است، به این شکل زمانی که در کارخانه ها و مناطق اداری و تجاری از این قفل ها استفاده میشود باعث میشود کاربران به مزیت های زیادی دست پیدا کنند که در این مقاله در مورد این مزیت ها صحبت خواهیم کرد.

برای خرید قفل های کارتی وارد سایت یوکا شوید.

گزارش گیری از ورود و خروج افراد

با استفاده از این قابلیت میتوان به سادگی عبور و مرور و ورود و خروج به داخل کارخانجات و مراکز را کنترل کرد. با استفاده از این ویژگی میتوان زمان هایی که سرقت یا مواردی مانند این برای شرکت اتفاق می افتد به راحتی گزارشات ساعت خاص را چک کرد تا متوجه شویم چه کسی در آن ساعت در آنجا حضور داشته است. و در صورتی که ورود غیر مجازی در بخشی باشد آن را شناسایی کرد و از بروز حادثه جلوگیری کرد.

عدم نیاز به استفاده کردن از کلیدهای سنتی

زمانی که از قفل دیجیتالی استفاده میشود، دیگر نیازی نیست که نگران دردسرهای قفلهای سنتی باشیم. مثلا اگر کلید یکی از افرادی که در شرکت رفت و آمد دارد گم شود امنیت شرکت پایین میرود اما اگر از کارت استفاده کرده باشید میتوانید به سادگی کارت را بسوزانید و در صورت به سرقت رفتن کارت دیگر لازم نیست که نگران کاهش امنیت باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%aa/

امیرحسین سلطانی بازدید : 33 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

در این نوشته برخی از بهترین هتل های جهان از نظر فناوری های بکار رفته و قفل های هتلی را بررسی میکنیم و ویژگی های هرکدام را شرح میدهیم، هتل هایی که معرفی میکنیم از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و تکنولوژی های هوشمند استفاده کرده اند.

هتل ۱۰۰۰ سیاتل

 هتل ۱۰۰۰ سیاتل

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های هتلی وارد سایت یوکا شوید.

یکی دیگر از هتل های مشطرح در سطح جهان این هتل است، در اتاق های این هتل از تکنولژی مادون قرمز استفاده شده است که بررسی میکند آیا مهمانان در اتاق حضور دارند یا خیر، در تمام اتاق های هتل این حسگر نصب شده است.

این ویژگی باعث شده است که دیگر مهمانان مشکل ورود بی موقع کارکنان به داخل اتاق را نداشته باشند و حتی اگر علامت حضور در اتاق را فراموش کنند، کارکنان تشخیص میدهند که در اتاق هستند یا خیر؟ علاوه بر این قفل هتلی نصب شده روی درب این هتل ها امنیت آنها را دو چندان کرده است.

هتل Upper House هنگ کنگ

 

هتل Upper House هنگ کنگ

 

این هتل معروف که در هنگ کنگ قرار دارد یکی از بهترین ها در این زمینه است، تمام اتاق ها از طبقه ۳۸ ام به بالا قرار دارند که چشم انداز فوق العاده ای را برای شما فراهم میکند. تمام ویژگی ها و وسائل موجود در این اتاق ها توسط ایپد هایی کنترل میشود که در اختیار مهانان قرار میگیرد.

تمام امکانات موجود در این هتل ها توسط تکنولوژی بی سیم کنترل میشود و کاغذ از تمام مراحل کار این هتل ها حذف شده است.

Aria لاس وگاس

بدون شک میتوان گفت که یکی از بهترین هتل های جهان در لاس وگاس قرار دارد، هر یک از اتاق های این مجموعه ۷ هزار فوت وسعت دارند و مجهز به سیستم صوتی فوق پیشرفته و تکنولوژی فیبر نوری هستند.

روی درب های این هتل ها قفل الکترونیکی نصب شده است که با تکنولوژی rfid کار میکنند، نحوه کار این قفل ها به این شکل است که با نزدیک کردن کارت به قفل ها عمل میکنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/

امیرحسین سلطانی بازدید : 33 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

قفل الکترونیکی که برای خانه ها استفاده می شود معمولا دارای یک صفحه کلید یا دکمه هستند تا بتوانید در آنها اعداد را وارد کنید و درب را به وسیله آن باز کنید. این روزها  قفل های الکتریکی فقط درب خانه شما را باز نمی کنند بلکه شما می توانید با استفاده از آنها ماشین خود را هم باز و بسته کنید و به این شکل با یک تیر دو نشان بزنید . بعضی  از این قفل های الکترونیکی  با استفاده از کامپیوتر وتبلیت و گوشی  هوشمند نیز قابل استفاده هستند.

برای خرید قفل های الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

با نصب قفل الکترونیکی به جای اینکه از کلید استفاده کنید و دائما نگران گم کردن کلیدها باشید  فقط چند دکمه را فشار می دهید یا با استفاده از صفحه کلید قفل عددی را به عنوان رمز وارد می کنید تا درب خانه تان باز شود.

اما قفل های دیجیتال پیشرفته ای  که به صورت بیسیم کار می کنند دارای یک صفحه ی کلید هستند.  قفل ها از تکنولوژی هایی مثل وای فای، بلوتوث و …  استفاده می کنند.

بعضی از این قفل های هوشمند با استفاده از کلید مکانیکی هم کار می کنند. البته این را بدانید که اگر قفل الکتریکی که خریدید سیلندر مکانیکی دارد ایمنی این قفل ها به اندازه ی همان قفل های کلیدی و مکانیکی است.

چرا باید قفل الکترونیکی بخریم ؟

۱- کاربری آسان:  وقتی  به خانه می رسید و دست های شما پر از کیسه های خرید است و یا بچه تان را بغل گرفته اید و به سختی باید دنبال کلیدهای تان بگردید به حای آن با نصب قفل خیلی راحت می توانید بدون نیاز به کلید درب را باز کنید.

۲-  ورود راحت تر بچه ها وقتی قبل از شما از مدرسه به خانه می رسند ب. به این شکل دیگر نگران گم کردن کلیدهای بچه ها و پست درب ماندن آنها نیستید.

۳- قفل های الکترونیکی امنیت بسیار بالایی دارند . وقتی که درب خانه تان را با کلید باز و بسته می کنید بعضی زمان ها شاید فراموش کنید که درب را قفل کنید . علاوه بر این اگر تعداد رفت و آمدها و ساکنین خانه زیاد باشد استفاده از رمز و صفحه کلید به مراتب آسان تر از کلنجار رفتن با کلید است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/

امیرحسین سلطانی بازدید : 41 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

در مورد قفل های الکترونیکی و مزیت آنها بر قفل های مکانیکی بسیار گفته شده است. و همه می دانیم که این تکنولوژی، به ما کمک زیادی، برای افزایش ایمنی و احساس امنیت، کرده است.حتی علاوه بر وظیفه اصلی خود به عنوان قفل، می توانند ترددها را کنترل و زمان ورود و خروج افراد را ثبت و زیبایی فضا را بیشتر کنند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های الکترونیکی کلیک کنید.

بنابراین لزوم تهیه آن بر همگان، روشن و واضح است و حالا مسئله این است که چه قفلی را برای محل مورد نظر انتخاب کنیم؟ و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قفل هایی که برای یک هتل استفاده می شوند، نمی توانند از قفل های الکترونیکی تشخیص چهره باشند.

با توجه به تولید این محصولات در مدل ها و رنگ های متفاوت، می توان با توجه به سلیقه خود، قفل را انتخاب کنیم.

نکات امنیتی در انتخاب قفل

در انتخاب قفل باید به این نکته توجه کنیم که از سیستمی استفاده شده باشد، که ضد هک بوده و ضریب ایمنی بالایی داشته باشد.

قفل باید به سیستم ضد شوک مجهز باشد، یعنی در صورت ضربه و آسیب، آلارم آن به صدا می آید.

برای یک آپارتمان، قفل الکترونیکی و یا تشخیص چهره می توانند مناسب باشند.

قبل از خرید قفل، می توان به ویژگی کنترل از راه دور آن نیز توجه داشت.

می توان برای امنیت بیشتر از قفل هایی انتخاب کرد که، مجهز به سیستم دو مرحله ای هستند، یعنی می توان از چند راهِ ورود استفاده کرد.

عمر باتری، یکی از نکات مهم است. همینطور باید در نظر داشت که می توان از باتری هایی استفاده کرد که قبل از اتمام، به مصرف کننده اطلاع دهد.

هنگام خرید به ضمانت نامه ی تولید کننده باید توجه کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8/

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

البته در کنار دستگیره هوشمند به راه های دیگری که می توان وارد منزل شد مانند پنجره ها نیز توجه داشته باشید.

در مقاله قبل به توصیه هایی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز به منزل پرداختیم که در میان آن به قفل هوشمند و دستگیره هوشمند اشاره شد که با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد خیال تان را از تامین امنیت منزل تان راحت می کند و می توانید با خیالی آسوده به سفر بروید و نگران ورود غیر مجاز به منزل تان نباشید.

برای خرید دستگیره های هوشمند وارد سایت یوکا شوید.

در ادامه این مقاله به نکات دیگری می پردازیم که رعایت آن ها در تامین امنیت منزل شما موثر خواهد بود.

  • آمادگی های پیش از سفر را فراموش نکنید.

در روزهای تعطیل و ایام نوروز میزان سرقت از منازل افزایش می یابد. بهتر است بستگان و همسایگان مورد اعتماد خود را در جریان سفرتان بگذارید تا مراقب منزل شما باشند.

همچنین نشانه ای از عدم حضورتان در منزل به جای نگذارید. هر آنچه مورد توجه افراد غریبه باشد.

  • درختان اطراف منزل تان را هرس کنید!
  • از سیستم های حفاطتی مانند چشمی درب دیجیتال ، در و پنجره های حفاظ دار ، درب های ضد سرقت و … استفاده شده باشد (ایمن سازی هدفمند).

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 2,705
  • بازدید کلی : 9,039