loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 25 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

درست است که کارکنان هتل جز امانت داران هتل محسوب میشوند، اما به هر دلیلی برخی از ممانان نیاز دارند که برخی از وسایلشان دور از دسترس کارکنان هتل قرار بگیرید، به این منظور پس از ورودمیتوان وسایل ارزشمند را در جعبه امانات الکترونیکی قرار داد و رمز آن را تغییر داد، تا خیال مهمان از بابت عدم بروز مشکل در زمان اقامت راحت شود. و روی آنها یک قفل الکترونیکی نصب شده است.

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران یافتن هتلی مناسب و ایمن است، خصوصا اگر قرار باشد، به جایی سفر کنند که تا کنون به آنجا سفر نکرده اند، فاکتورهای مهم در انتخاب هتل مناسب و قیمت و ایمنی آن است، هر قدر امنیت هتل بالاتر باشدکه با استفاده از قفل های الکترونیکی هتلی این مشکل برطرف شده است! جایگاه بهتری بین مردم پیدا میکنند.

با قفل های الکترونیکی دیگر نگران امنیت منازل خود نباشید.

تجهیزات هتلی ایمن را در مقالات قبلی سایت مورد بررسی قرار دادیم، یکی دیگر از این تجهیزات استفاده از سیف باکس های کوچک در هر یک از اتاق های هتل است، در صورت قرار دادن این ابزار در اتاق های مهمانان دید آنها به نسبت به امنیت اتاق ها افزایش پیدا میکند.

ویژگی های سیف باکس های هتلی

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

  • دسترسی به این وسیله بسیار ساده است و در نظر گرفته شده است که مهممانان بتوانند به راحتی از آنها استفاده نمایند.
  • برای زمان هایی که رمز این وسیله تغییر داده میشود میتوان با استفاده از رمز سرپرست دوباره رمز را تغییر داد.
  • برای باز کردن درب از موتور الکترونیکی استفاده میکنند.
  • وزن این وسیله بالا است و از داخل به دیوار پیچ میشود، در این صورت سارقان نمیتوانند به راحتی به آنها دستبرد بزنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

یکی از تجهیزاتی که در هتل ها و باشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد، قفل کارتی کمدی است. برای سهولت بیشتر کاربران در باشگاه و مراکز مانند این از آنها استفاده میشود.

مزایا استفاده از مچ بندهای RFID

در برخی هتل ها و باشگاه  ها روی درب های کمد ها قفل کارتی متصل میشود تا کاربران بتوانند با امنیت بالا از این قفل ها استفاده نمایند، در این حالت در صورتی که از کارت برای باز شدن درب استفاده شود، ممکن است مراقبت از آن برای کاربران کمی مشکل باشد، و در هنگام فعالیت آن را گم کنند.

برای اشنایی با قفل های کارتی به سایت یوکا مراجعه کنید.

اما این مچ بند ها که یکی از جدید ترین تجهیزات دیجیتالی در باشگاه ها هستند از ماده پلاستیک سیلیکونی ساخته شده اند و تمام تراشه های مورد نیاز برای برقراری ارتباط با قفل ها در داخل آنها وجود دارد.

به این دلیل که از قفل های الکترونیکی کمدی بیشتر در باشگاه ها استفاده میشود و امکان عرق کردن افراد در این مکان ها وجود دارد. به همین دلیل باید سازگاری زیادی با محیط های مرطوب را داشته باشند.

همچنین این مچ بند ها انعطاف پذری بالایی دارند و در شرایط سخت دچار شکستگی نخواهند شد،.  و به دلیل انعطاف پذیری که دارند برای کاربران اذیتی ایجاد نخواهند کرد.

مچ بند RFID دارای تگ هایی هستند که قابلیت ذخیره سازی  اطلاعات در خود را دارد و به کاربران این امکان را میدهد تا با این اطلاعات به رمزگذاری و بازگذاری اطلاعات بپردازند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%da%86%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%b3%db%8c%d9%84%db%8c%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c/



امیرحسین سلطانی بازدید : 33 جمعه 24 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین گزینه برای تامین امنیت خانه استفاده از قفل الکترونیکی است، استفاده از این قفل ها به شما اجازه دسترسی ایمن و راحت را میدهد و خیالتان را از بایت تامین امنیت منزل و محل کارتان آسوده خواهد کرد.

برای خرید قفل الکترونیکی  کلیک کنید.

در زمانی که از قفل کارتی استفاده میکنید نیازی نیست که نگران از دست رفتن کلید ها و یا گم کردن آنها باشید در این حالت از کلید های دیجیتالی استفاده میکنید که گم کردنشان غیر ممکن است، اما حتی اگر رمز قفل را فراموش کنید.

بدون نیاز به سیم کشی داخلی برق

قفل های الکترونیکی درب با استفاده از باتری کار میکنند و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی های برق داخلی نیست، با هر بار تعویض باتری میتوانید برای مدت زمان ۱ سال از آنها استفاده کنید. برای کاهش هزینه ها میتوانید از باتری های لیتیومی که قابلیت شارژ شدن را دارند استفاده نمایید. که هر بار نیاز به تعویض باتری نباشد.

دسترسی به روش های متنوع

قفل های دیجیتال قابلیت های دسترسی متنوعی را پشتیبانی میکند که شامل دسترسی با کارت، تلفن همراه، اثر انگشت و.. است که این اجازه را برای شما فراهم میکند تا با هر روشی که میپسندید به قفل دسترسی داشته باشید. و هر یک از اعضای خانواده به روش خودشان به قفل دسترسی خواهند داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%a8-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 21 جمعه 24 بهمن 1399 نظرات (0)
در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی سارقان هم از روش های پیشرفته ای برای ورود به حریم خصوصی افراد و سرقت از آنها استفاده میکنند. که آمار جرائم و جنایت ها را افزایش میدهد. در این مقاله ما شما رو با قفل دیجیتال و بیومتریک اشنا میکنیم. برای خرید قفل دیجیتال کلیک کنید. قفل بیومتریک چیست؟ به طور کلی قفل بیومتریک به قفل هایی گفته میشود که از دسترسی به وسیله ویژگی های فیزیکی بدن انسان مانند: کف دست، اثر انگشت و عنبیه چشم استفاده میکند که برای تشخیص هویت از آنها استفاده میکنند. این قفل ها در مقایسه با قفل های دیجیتال معمولی و قفل کارتی از امنیت بسیار بالاتری برحورداز است. شایع ترین اشکال این قفل ها انواع اثر انگشتی هستند که با قرار دادن انگشت روی سنسور کار میکنند، با امنیت این روش به این دلیل بالا است که اثر انگشت افراد مختلف به باهم دیگر متفاوت است، و هیچ دو فردی اثر انگشت های مشابه هم دیگر ندارند. اجزاء تشکیل دهنده قفل بیومتریک این قفل ها هم مانند قفل های الکترونیکی از بدنه داخلی و خارجی تشکیل شده اند و از یک خارن و صفحه نوری برای سنسور اثر انگشت استفاده میکنند که با لمس فعال میشود. شاید تصور کنید که به اثر انگشت را میتوان با قطع انگشتشان دسترسی داشت، اما به این دلیل که این قفل ها قادر به تشخیص بافت زنده هستند و جریان خون در انگشت را تشخیص میدهند، به هیچ عنوان نمیتوان بدون حضور فرد به قفل دسترسی داشت.

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی سارقان هم از روش های پیشرفته ای برای ورود به حریم خصوصی افراد و سرقت از آنها استفاده میکنند. که آمار جرائم و جنایت ها را افزایش میدهد. در این مقاله ما شما رو با قفل دیجیتال و بیومتریک اشنا میکنیم.

برای اشنایی بیشتر با قفل های دیجیتالی کلیک کنید.

 

قفل بیومتریک چیست؟

به طور کلی قفل بیومتریک به قفل هایی گفته میشود که از دسترسی به وسیله ویژگی های فیزیکی بدن انسان مانند: کف دست، اثر انگشت و عنبیه چشم استفاده میکند که برای تشخیص هویت از آنها استفاده میکنند. این قفل ها در مقایسه با قفل های دیجیتال معمولی و قفل کارتی از امنیت بسیار بالاتری برحورداز است.

اجزاء تشکیل دهنده قفل بیومتریک

این قفل ها هم مانند قفل های الکترونیکی از بدنه داخلی و خارجی تشکیل شده اند و از یک خارن و صفحه نوری برای سنسور اثر انگشت استفاده میکنند که با لمس فعال میشود.
شاید تصور کنید که به اثر انگشت را میتوان با قطع انگشتشان دسترسی داشت، اما به این دلیل که این قفل ها قادر به تشخیص بافت زنده هستند و جریان خون در انگشت را تشخیص میدهند، به هیچ عنوان نمیتوان بدون حضور فرد به قفل دسترسی داشت.

چرا باید از قفل های بیومتریک استفاده کرد؟

یکی از مهمترین ویژگی های این قفل ها کنترل آنها به وسیله وای فای و از راه دور است، که این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید از راه دور به قفل دسترسی داشته باشید و آنها را از هر جای دنیا مدیریت نمایید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%85%d8%aa/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

به این دلیل که نگرانی های زیادی در زمینه ساخت امنیت خانه ها و ادارات وجود دارد بیشتر افراد ترجیح میدهند که از روشی برای حفاظت از درب هایشان استفاده کنند که امنیت بالایی داشته باشد و از قفل هوشمند استفاده کنند تا بتوانند آسودگی خاطرشان را فراهم نماید.

قفل های بدون کلید دقیقا محصولات امنیتی ای هستند که میتوانند این خواسته ها را برآورده سازند، دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از این قفل ها را توجیح میکند، برای درک بهتر این موضوع چند دلیل برای استفاده از این قفل ها را بررسی میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمنیه قفل های هوشمند وارد سایت یوکا شوید.

-دیگر نیازی به حمل کلید های دردسر ساز ندارید پس اگر از حمل کلیدهای دردسر ساز خسته شده اید این قفل ها گزینه های مناسبی برای شما هستند و دیگر نیاز نیست که کلیدهای حجیم را باخود حمل نمایید. قفل ها به شیوه ای طراحی شده اند که از کلیدهای مجازی یا کلید بیومتریک استفاده کنند که هیچ مکان فیزیکی ای را اشغال نمیکند.

-وجود گزینه های متعدد برای باز و بسته کردن درب ها و مواردی نظیر قفل هوشمند درب ، قفل اثر انگشتی و قفل رمزی که در مقایسه با کلید های مکانیکی امنیت خیلی بالاتری دارند.

-ویژگی های امنیت فوق العاده، ویژگی های امنیتی فوق العاده مانند ضد سرقت، صد حریق و یا قفل کودک باعث شده است که کاربران زیادی تمایل به استفاده از قفل الکترونیکی و قفل هوشمند از خود نشان دهند و خیال شما از بابت امنیت خانه راحت خواهد شد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 36 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

ساخت هتل و طراحی آنها دارای اصول استاندارد هایی است که بر اساس کمیت هایی مانند مساحت زمین، درجه کیفی و .. متفاوت هستند اما گاهی افراد در طراحی هتل ها اشتباهاتی را مرتکب میشوند که به هتل ضربه میزند، در ادامه این نوشته به قفل های کارتی قابل نصب بر درب هتل ها نیز میپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های کارتی به سایت یوکا مراجعه کنید.

اشتباه در طراحی پلان هتل

در طراحی برخی هتل ها اشتباهاتی در طراحی انجام میشود که باعث میشود مسافران کمتری به آنها مراجعه نمایند. به عنوان مثال یکی از این اشتباهات توجه به فضای بیرونی هتل بجای فضای داخلی است، این مورد میتواند نظر مشتریانی که به تازگی قصد مراجعه به هتل شما را دارند را جلب کند اما در دارز مدت و جذب مشتری تاثیر گذار نخواهشدد بود.

توجه نداشتن به امنیت هتل

اگر اتاق های هتل به خوبی محافظت نشوند زمانی که مسافران اتاق را ترک میکنند، باید نگران سرقت وسایل خود باشند برای جلوگیری از این مورد میتوانید در روی درب هتلها از مواردی مانند قفل کارتی و قفل الکترونیکی استفاده کنید.

توجه نکردن به امنیت هتل ها میتواند باعث شود که مشتریانی که در آنها حضور دارند احساس امنیت و ارامش را تجربه نکنند، مثلا اگر مسافران قرار باشد در هر لحظه از اقامتشان در هتل نگران حریم خصوصی و اموالشان باشند، تجربه خوشایندی از اقامت در هتل نخواهند داشت.

بهتر است روی درب های اتاق ها چشمی های الکترونیکی هم نصب کنید، تا نیازی نباشد هر بار درب اتاق باز شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/

 

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

قفل کارتی هوشمند، یکی از پیشرفته ترین قفل های مورد استفاده در هتل ها است. این قفل ها از مدل های تکامل یافته قفل های کارتی معمولی هستند. که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از این قفل ها نیاری نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید.

با خرید قفل های کارتی دیگر نگران امنیت منازل خود نباشید.

خدمات پس از فروش

در خرید هر محصولی باید به گارانتی آن توجه نمایید، قفل کارتی هوشمند هم یکی از این موارد است، که در صورت عدم توجه به این مورد در صورتی که ایرادی برای قفل پیش بیاید، یا قطعه ای از آن خراب شود و نتوانید آن را پیدا کنید، مجبورید کل قفل را کنار گذاشته و قفل جدیدی خریداری نمایید، پس حتما به این مورد توجه نمایید. تا پس خرید محصول باعث پشیمانی نشود.

اندازه قفل هوشمند کارتی

پیش از اینکه اقدام به خریدن قفل هوشمند کارتی نمایید حتما اندازه قفل را در نظر داشته باشید. به این دلیل که ممکن است قفلی را خریداری کنید که بزرگتر از درب باشد و قابل استفاده نباشد یا اینکه مناسب درب شما نباشد، پس حتما به اندازه قفلی که میخواهید خریداری کنید توجه نمایید.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

صنعت کلید سازی از سالیان درازی وجود دارد، اولین کلیدهای ساخته شده از جنس چوب بودند و بعدها در قرن ۲۰ ام اولین کلیدهای آهنی ساخته شدند و صنعت کلید سازی پیشرفت زیادی داشته است.
در این نوشته اطلاعاتی در مورد انواع کلید و قفل های کارتی ارائه خواهیم کرد در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

کارت های هوشمند

کارتها هم نوه خاصی از کلیدها هستند اما برای باز کردن قفل کارتی از آنها استفاده میشود این کارت ها معمولا از تکنولوژی rfid استفاده میکنند و از امنیت بالایی هم برخوردار هستند در هتل ها و مکان های عمومی برای دسترسی به مهمانان و یا کاربران از آنها استفاده میشود.

کلیدهای خانگی

این کلیدها از پر کاربرد ترین انواع کلیدها هستند که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرند، و تنها به قفل ها هم نوع خود سازگاری دارند. هر یک قفل ها دارای کلید مخصوص به خود هستند و کلید قفل های دیگر به آنها نمیخورد.

شاه‌کلید

شاه کلید ساختاری متفاوت از کلیدهای معمولی دارد و توانایی باز کردن چند قفل را دارد، شاه کلید بیشتر برای اماکن عمومی، و هتل ها و اماکن اداری استفاده میشوند.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7/

امیرحسین سلطانی بازدید : 33 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که به جایی رفته و پس از برگشتن ببینید که کلیدتان گم شده است؟ در چنین مواردی می توانید با خرید یک قفل هوشمند و نصب آن بر روی درب خانه تان تنها از طریق گوشی هوشمندتان اقدام به بازکردن درب منزلتان کنید.

قفل هوشمند دارای فناوری ای است که طبق اتحادیه اروپا مناسب برای درب تمامی ویلاها و آپارتمان ها در اروپا است. قفل هوشمند دارای یک باتری داخلی است که قادر است تا مدت ۱۰ ماه در خود شارژ نگه دارد.

قفل هوشمند با استفاده از فناوری wifi کار می کند و به شما این امکان را می دهد که با استفاده از نرم افزار نصب شده در گوشی هوشمندتان درب منزلتان را قفل و یا باز نمایید.

نصب قفل هوشمند نیازی به بازکردن و درآوردن مغزی قفل تان ندارد. تنها کافیست به راحتی این قفل را بر روی قفل گذشته نصب کنید و با نصب کردن اپلیکیشن مخصوص این قفل بر روی گوشی هوشمندتان می توانید این قفل را باز و بسته نمایید.

مزایای قفل های هوشمند :

  • فناوری جلوگیری از سرقت: با استفاده از قفل های هوشمند از ورود سارقان و خرابکاری و ضربه زدن به قفل جلوگیری می گردد. از آنجایی که سارقان از کلیدهای معمولی برای ورود به ساختمان استفاده می کنند، با استفاده از این قفل ها دیگر نمی توانند وارد ساختمان شوند.
  • عدم نیاز به کلید: با استفاده از قفل های هوشمند دیگر نیازی نیست از یک یا چند دسته کلید بزرگ و کوچک استفاده کنید. در نتیجه احتمال به سرقت رفتن و یا گم شدن کلیدهایتان کاهش می یابد.
  • کنترل: با استفاده از قفل هوشمند می توانید ورود و خروج همه یا بخشی از ساختمان را محدود کرده و از ورود افراد متفرقه جلوگیری نمایید. همچنین می توانید ورود و خروج افراد ساختمان را بررسی کرده و احتمال خطر سرقت را کاهش دهید.

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که شاید نشود قفل هوشمند را باز کرد و یا اگر باز شود به مغزی آن آسیب می زند. به هیچ وجه اینطور نیست. قفل الکترونیکی هوشمند روی قفل قدیمی بسته می شود و شما به راحتی می توانید درب را باز کنید.

بازکردن درب از راه دور به وسیله قفل هوشمند

قفل های هوشمند دارای دو مولفه اصلی و اساسی می باشند که این دو مولفه، ارتباط را با سایر جهان میسر می سازد. یکی تجهیزات بی سیمی که درون قفل جاسازی شده است و دیگری اپلیکیشنی است که بر روی گوشی هوشمندتان نصب می گردد.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 39 جمعه 17 بهمن 1399 نظرات (0)

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر مستقیم آن بر زندگی ما، شاهد به وجود آمدن گجت های بیشتری هستیم که برای آسان‌تر کردن یا بهتر کردن زندگی ما وارد بازار شده‌اند. قفل های هوشمند از بهترین تکنولوژی‌هایی هستند که به زندگی مدرن ما وارد شده‌اند و استفاده از آنها به جز سود، چیزی برای ما ندارد.

قفل‌های هوشمند به شما اجازه میدهند به راحتی فقط با فشار دادن انگشتتان بر روی صفحه دیجیتالی قفل، آن‌را باز کنید!

برای خرید قفل هوشمند وارد سایت یوکا شوید.

این فقط یکی از هزاران دلیلی است که چرا باید از قفل‌های هوشمند استفاده کنیم. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با برخی از مزایای قفل‌های دیجیتالی آشنا کنیم.

مزایای قفل هوشمند در مقایسه با قفل کلیدی

۱- دیگر نیازی به گشتن به دنبال کلید در کیف و یا جیب خود نخواهید داشت

تا به حالا فکر کردین چه مدت زمان نیاز است تا قفل در را باز کنید؟ گشتن دنبال کلید، پیدا کردن کلید مناسب در،  اشتباه قرار دادن کلید در قفل که گاهاً موجب شکستگی کلید می شود و مواردی که همیشه پیش می‌آیند. اما قفل های هوشمند به راحتی و با فشار یک انگشت باز می شوند!

۲- با قفل هوشمند دیگر نیازی به قفل کردن دستی نخواهید داشت

مطمئناً برای همه ما پیش امده که به علت عجله کردن یا هر دلیل دیگری، یادمان برود که در را قفل کنیم و این اتفاق باعث به خطر افتادن اموال داخل خانه و حتی اهالی خانه شود.

قفل‌ کارتی هوشمند هنگام بسته شدن در، به طور خودکار قفل می شوند و به این ترتیب هر بار موقع ورود و خروج نیازی به قفل کردن در به صورت دستی نخواهید داشت.

۳- کلیدهایتان را جا نگذارید

برای همه ما اتفاق افتاده که کلیدمان را جا بگذاریم و ساعت ها پشت در بمانیم تا کسی بیاید و در را برایمان باز کند؛ با قفل الکترونیکی، کلید شما همیشه همراهتان خواهد بود؛ زیرا کلید، می‌تواند همان انگشت شما باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 2,723
  • بازدید کلی : 9,057