loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 35 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

حتما تاکنون در مورد خانه های هوشمند بسیار شنیده اید، اما اگر میخواید، بدایند این تکنولوژی دقیقا چیست و چطور کار میکند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف هوشمند سازی خانه

شروع تحول در زمینه هوشمند سازی، از هوشمند سازی تلفن های همراه شروع شد، و ما شاهد تحول و جهشی بزرگ در این زمینه بودیم، استفاده از تلفن های هوشمند باعث شد که بتوانیم با هزینه ای خیلی کمتر و خیلی ساده تر و از طریق اینترنت باهم در ارتباط باشیم، در گذشته ارتباطات با تلفن همراه تنها محدود به ارسال پیام متنی و تماس تلفنی بود، اما امرزوه با استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان میتوانید باهر جای دنیا در ارتباط باشید. و تمام کارهای روزمه را با استفاده از آنها انجام دهید.

خانه های هوشمند هم دقیقا مانند، تلفن های هوشمند هستند، در این خانه ها همه وسایل با هم در ارتباط هستند و به هم از طریق یک دستگاه مرکزی متصل هستند.

دستگاه های مرکزی میتوانند مواردی مانند: روشنایی، قفل الکترونیکی، دوربین ها و مانیتورها را کنترل کنند. با استفاده از این دستگاه ها از هرجایی که باشید میتوانید دستگاه هایتان را کنترل نمایید.

وسایل در این خانه ها از طریق مختلفی با هم در ارتباط هستند که شامل: اتصال از طرق وای فای و اینترنت، اتصال با استفاده از بلوتوث و … است، البته سیستم هایی که از اینترنت استفاده میکنند، قابلیت کنترل بیشتری دارند و میتوانید، دسترسی بیشتری برای کنترل آنها داشته باشید.

مزیت های خانه هوشمند چیست؟

همانطور که گفتیم، به کارگیری خانه هوشمند میتواند مزایای زیادی داشته باشد، اما مهمترین مزیت آنها این است که میتوانید آنها را بدون زحمت زیاد به راحتی کنترل کنید و کارهایی مثل تهویه، روشنایی و… را با راحتی بیشتری انجام دهید.

حتی تکنولوژی های جدید از خصوصیات ماشین لرنینگ هم استفاده میکنند، این خصوصیت به این معنا است که تجهیزات قابلیت یادگیری دارند و میتوانند کارهایی را که شما انجام می دهید را الگوبرداری کرده و انجام دهند. همچنین میتوانید با زمانبندی کردن آنها، کارهایتان را به این تجهیزات واگذار نمایید.

امیرحسین سلطانی بازدید : 63 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

آیا تا به حال به محض اینکه از خانه بیرون رفتید تا به مسافرت بروید، برای داشتن سفری بی دغدغه با قفل الکترونیکی یوکا کلیک کنید!

این سوالات را از خودتان پرسیده اید؟

  • آیا درب خانه را بسته ام؟
  • آیا پنجره های خانه بسته اند؟
  • آیا چراغ ها را خاموش کرده ام؟
  • آیا زیر گاز را خاموش کرده ام؟

 

این سوالات همه مورادی هستند که میتوانند شیرینی یک گردش یا سفر دلنشین را به کام ما تلخ کنند. و لذت آن را از بین ببرند. اما میتوانیم با استفاده از تجهیزات هوشمند در خانه این نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل الکترونکی میتوانید با تنها متصل کردن آنها به تلفن همراهتان از هر جایی امنیت قفل های درب و پنجره و… را تامین کنید، با اینکار حداقل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که در خانه شما امنیت برقرار است و از مسافرت و گردش بیرون منزلتان لذت ببرید و با قفل های الکترونیکی امنیت منازل خود را تضمین کنید.

ممکن است دور از خانه باشید اما، از هر جایی میتوانید، امنیت وسایل خانه را بررسی کنید، با نصب دوربین های امنیتی، هر لحظه ای همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

با استفاده از تکنولوژی روشنایی هوشمند میتوانید چراغ های خانه را از راه دور روشن و خاموش کنید، تا اگر سارقان خانه شما را برای برای سرقت تحت نظر قرار داده اند، با روشن و خاموش شدن چراغ های خانه این احساس را پیدا کنند که فردی در خانه حضور دارد و از سرقت از آن چشم پوشی کنند.

با نصب این سیستم به نظر میرسد که شما همیشه در خانه هستید، حتی اگر برای چند ماه دور از خانه باشید.

با استفاده از سیستم آبیاری گیاهان هوشمند، حتی اگر از خانه دور هم باشید، خیالتان از بابت گلدان ها، باغچه و گیاهانتان راحت خواهد بود، گیاهان شما به صورت هوشمند در زمان های معینی آبیاری میشوند، و دیگر نیازی نیست که کلید خانه را به همسایه ها و… بسپارید تا از آنها مراقبت کنند.

امیرحسین سلطانی بازدید : 65 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

برند سامسونگ از سال های دور یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تولیدات محصولات خانگی، تلفن و قفل الکترونیکی است، این برند کره ای محصولاتی با طراحی بسیار زیبا و با کیفیت عال در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین مدل های قفل های سامسونگ کلیک کنید.

قفل های سامسونگ پیش از اینکه به بازار عرضه شوند مورد تست های مختلفی مانند: قرار گرفتن در آزمایشات سخت افزاری در مقابل شوک الکتریکی، آتش سوزی و سایر تهدیدات امنیتی قرار میگیرند تا در برابر هر گونه تهدیدی مقاومت لازم را داشته باشند.

محبوبیت قفل های سامسونگ در ایران

با توجه به اینکه مردم ایران  دید خوبی به محصولات سامسونگ دارند، به همین دلیل محصولات قفل دیجیتال، قفل کارتی و قفل الکترونیکی این برند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و میتوانید مدل های متفاوتی از محصولات این برند را در ایران بیابید.

مدل های پرطرفدار قفل سامسونگ

قفل سامسونگ SHP-DP738

این قفل اخرین قفل این برند است که مجهز به سنسور اثر انگشت و بیومتریک بوده، این قفل قابل استفاده با تایید اعتبار به ۴ شیوه: اثر انگشت، رمز، کارت و تلفن همراه است و یکی از زیبا ترین مدل های این قفل محسوب میشود.

قفل سامسونگ SHP-DP708

ویژگی قفل های سامسونگ که باعث محبوبیت بالای آن شده است استفاده از تکنولوژی های Smart LoT و WiFi است، کارت های این قفل با تکتولوژی nfc کار میکنند. و قابلیت کنترل با استفاده از تلفن همراه از راه دور را دارند.

قفل سامسونگ SHP-DH520

این قفل ها به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و قیمت بسیار مناسب یکی از مقرون ب صرفه ترین قفل های این برند هستند. که قابلیت کنترل با استفاده از رمز و کارت را دارند.

 

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

احساس امنیت و آرامش در خانه به راحتی جایگزین نمی شود ما باید بدنبال افزایش امنیت خانه خود باشیم تا بتوانیم از سرقت در خانه جلوگیری کنیم ، اما چه اقدامات احتیاطی را باید انجام دهیم؟

راه هایی برای جلوگیری از سرقت در منزل

دوربین های امنیتی را نصب کنید

در حالی که سیستم های امنیتی خانگی ابزاری عالی برای جلوگیری از سرقت هستند ، می توانند بسیار گران باشند. در ضمن ، استفاده از دوربین های امنیتی می تواند مسائل مالی را به طور کامل پوشش دهد ، به این معنی که می توانید با داشتن هزینه اولیه ، به داشتن یک سیستم امنیتی پویا اطمینان داشته باشید.

این دوربین ها را می توان از طریق تلفن همراه کنترل و نظارت کرد تا کاربر بتواند شرایط خانه خود را از هر مکانی با استفاده از موبایل مشاهده و بررسی کند.

از قفل هوشمند استفاده کنید

کارشناسان می گویند “بیشترین سرقت منازل و آپارتمان ها از طریق درب جلو است” ، بنابراین به نظر می رسد بهترین راه استفاده از قفل هوشمند دیجیتال است.

قفل های هوشمند از طریق فن آوری های به روز کار می شوند ، به عنوان مثال قفل اثر انگشت ، این قفل ها از طریق سیستم بیومتریک کار می کنند

یا به قفلی فکر کنید که به شما امکان می دهد با استفاده از پین یا رمز عبور به منزل خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین کاملاً واضح است که سارقان برای باز کردن قفل کار بسیار دشوار و تا حدودی غیرممکن دارند.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 2,722
  • بازدید کلی : 9,056