loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 31 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

تکنولوژی های مدرن به کمک آمده اند و شما میتوانید با استفاده از برخی از مسائل مانند استفاده از قفل الکترونیکی امنیتی که دارای قابلیت قفل کودک هم هست از کودک شما محافظت کند.

مراقب از کودکان در خانه برای مادران به دلیل کارهای بسیار زیاد آنها در خانه کمی مشکل است، این مشکل خصوصا در خانه های بزرگ تر مشکل تر است و به همین دلیل مادران ممکن است برای مراقبت از فرزندانشان دچار مشکل شوند. و این امر در برخی مواقع ممکن است باعث به خطر افتادن امنیت آنها شود.

خطراتی مثل گم شدن کودکان و دست زدن به وسایل ممنوعه و دارد شدن به بخش های دیگر خانه که کودکان نباید به آنها مراجعه کنند، برای آنها خطر آفرین باشد.

با خرید قفل های الکترونیکی دیگر نگران امنیت منازل خود نباشید

دلایل استفاده از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

قفل الکترونیکی امنیتی مجهز به قفل کودک به طور خاص برای افزایش امنیت بچه های کنجکاو طراحی شده است. از آنجا که کودکان خردسال از خطرات آگاه نیستند، بهتر است وسایلی مانند چاقوهای آشپزخانه یا مواد شیمیایی از دسترس آن ها خارج شوند. همچنین این محدوده سنی، علاقه زیادی برای باز نمودن درب ورودی و خروج از منزل دارند.

به همین دلیل باید از قفل امنیتی مجهز به قفل کودک برای افزایش امنیت محیط پیرامون کودکان استفاده کرد. این نوع سیستم قفل کردن، امکان دسترسی به یک بخش خاص از خانه را برای افرادی با مهارت بسیار پایین و اولیه، غیر ممکن می کند.

 

کاربردهای مهم قفل امنیتی مجهز به قفل کودک

درب خودرو

بسیار دیده شده است، که کودکان درب ماشین را در حین رانندگی باز کرده اند و باعث تصادف شده اند، خطرت جبران ناپذیری را برای کودکان داشته باشد. برای همین در زمانی که در حال رانندگی هستید توصیه میشود که از قفل کودک استفاده کنید.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

درب کمد

کودکان به طور ذاتی کنجکاو هستند و مکان های مخفی خانه را برای کنجکاو بودن جست و جو میکنند، یکی از مکان هایی که برای کودکان بسیار خطر افرین است کمد و کابینت ها هستند، شما ممکن است وسایل خطرناکی مثل چاقو، ابزارهای تیز، مواد شیمیایی و… را در داخل کمد یا کابینت قرار دهید، دسترسی یافتن به هر یک از مواردی که نام بردیم میتواند باعث بروز آسیب جدی به کودک شما شود، به همین دلیل یکی از مکان هایی که میتوانید روی آنها از این نوع قفل استفاده کنید، درب های کمدها هستند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

در مقاله قبلی سایت در مورد هوشمند سازی ساختمان ها که اصطلاحا به آن خانه هوشمند هم گفته میشود صحبت کردیم، و انواع گجت هایی که برای هوشمند سازی خانه لازم هستند را بررسی کردیم، اما در این مقاله، قصد داریم در مورد محل کار هوشمند صحبت کنیم.

لزوم محل کار هوشمند

این روزها بیش از اینکه در خانه زندگی کنیم، وقتمان را در محل کارمان سپری میکنیم، به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که از تجهیزاتی در آن استفاده کنیم که دغدغه هایمان را کمتر کند، و بتوانیم تعامل بیشتر با کارمندانمان داشته باشیم. تا آنها راحت باشند و بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند.

برای اشنایی با خانه هوشمند کلیک کنید.

محل کار هوشمند را با نام ها اداره دیجیتال و دفتر کار هوشمند هم میشناسند، این ادارات علاوه بر اینکه مصرف کاغذ کمتری دارند از تکنولوژی هایی استفاده میکنند میتواند از محیط زیست محافظت نماید، و بتواند با کاربران که کارمندان شرکت هستند تعامل داشته باشند.

چگونه دفتر کارمان را هوشمند کنیم ؟

به روش های مختلفی میتوان برای خود خانه ای هوشمند و دفتر کاری هوشمند داشت، که از انواع این اقدامات میتوان به موراد زیر اشاره کرد.

نصب دستگاه حضور و غیاب

از دغدغه هایی که همواره هم کارمندان و هم مدیران با آنها درگیر هستند، به موقع سرکار حاضر شدن کارمندان است، سیستم های حضور غیاب هوشمند اینکار را برای شما انجام میدهند. و میتوانید اطلاعات مربوط به ۵ الی ۵۰۰ نفر را داخل سیستم آنها ثبت کنید، این سیستم ها معمولا با استفاده از اثرانگشت یا کارت کار میکنند.

میز کار هوشمند و صندلی هوشمند

از مهمترین مشکلاتی که برای کارمندان اتفاق می افتد، گردن درد، گرفتگی عضلات و کمردرد هستند، که ناشی از استاندارد نبودن صندلی ها، مانیتور، و میز است، که میتواند باعث بروز بیماریهای شدید جسمی و به کارمندان و در نتیجه پایین تر بودن راندمان کاری آنها شود.

صندلی های هوشمند علاوه بر اینکه استاندارد هستند، میتوانند حالت نشستن کاربران را نیز تشخیص دهند، و از این طریق به شما اطلاع دهند که بد نشسته اید و همین میتواند باعث بروز دردهای جسمانی در شما شود.

برخی از این صندلی ها دارای ماساژور هم هستند، که در این حالت هیچ گونه خستگی در حین کار به سراغ شما نخواهد آمد.
میزهای هوشمند، دارای قفل هوشمند روی کشویشان هستند، که زمانی که وسیله یا پرونده ای را داخل آنها قرار میدهید دیگر لازم نیست نگران امنیت و حفظت از آن باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 98 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل الکترونکی میتوانید با تنها متصل کردن آنها به تلفن همراهتان از هر جایی امنیت قفل های درب و پنجره و… را تامین کنید، با اینکار حداقل خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که در خانه شما امنیت برقرار است و از مسافرت و گردش بیرون منزلتان لذت ببرید.

این سوالات همه مورادی هستند که میتوانند شیرینی یک گردش یا سفر دلنشین را به کام ما تلخ کنند. و لذت آن را از بین ببرند. اما میتوانیم با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند قفل های الکترونیکی در خانه این نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید

برای اشنایی با  قفل های الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

ممکن است دور از خانه باشید اما، از هر جایی میتوانید، امنیت وسایل خانه را بررسی کنید، با نصب دوربین های امنیتی، هر لحظه ای همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

با استفاده از تکنولوژی روشنایی هوشمند میتوانید چراغ های خانه را از راه دور روشن و خاموش کنید، تا اگر سارقان خانه شما را برای برای سرقت تحت نظر قرار داده اند، با روشن و خاموش شدن چراغ های خانه این احساس را پیدا کنند که فردی در خانه حضور دارد و از سرقت از آن چشم پوشی کنند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

اگر زمانی که در مسافرت هستید، نیاز بود چیزی از خانه به کسی بدهید یا به وسیله ای احتیاج داشتید، میتوانید از راه دور یک کلید مجازی برای یکی از آشنایان قابل اعتمادتان تعریف کنید تا بتواند وارد خانه شود، به پس از خروج شخص، کلید مجازی را باطل کنید.

با استفاده از این تکنولوژی ها میتوانید مسافرتی بدون دغدغه داشته باشید و خیالتان از بابت وسایل خانه راحت باشد، و بدانید خانه و وسایل آن همواره در امنیت قرار دارند و میتوانید از راه دور انها را کنترل کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b3%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%ba%d8%af%d8%ba%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

امنیت مدارس بسیار مهم است و در صورتی که معلمان و دانش آموزان در مدارس آرامش و اطمینان خاطر نداشته باشند، تمرکز کافی برای یادگیری را نخواند داشت. به همین دلیل باید به دنبال فراهم کردن محیطی امن در مدارس بود تا خیال خانواده های دانش آموزان هم از بابت امنیت فرزندانشان راحت باشد. در این مقاله به تاثیرات مثبت استفاده از قفل الکترونیکی در مدارس میپردازیم.

امکان کنترل از راه دور

قفل های الکترونیکی این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید به شکل هوشمند آنها را به از مسافت دورتر کنترل نمایید. به عنوان مثال تصور نمایید که تهدیدی دانش آموزان مدرسه را تهدید میکند و لازم است خیلی سریع در تمامی کلاس ها را بسته یا باز کنید، با استفاده از این سیستم میتوانید خیلی سریع تمامی قفل های درهای کلاس ها را یک جا از راه دور باز و بسته کنید.

برای اشنایی با قفل های الکترونیکی کلیک کنید.

امکان اتصال به سایر ابزار های امنیتی

میتوان با اتصال قفل های الکترونیکی به سایر ابزار ها مانند: زنگ های هشدار، دوربین ها و .. امنیت کلاس های درس و سایر بخش های مدرسه را تامین کنید. همچنین استفاده از این قفل ها میتواند یکی از بخش های هوشمند سازی مدارس محسوب شود.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

در سال های اخیر در اکثر هتل ها از تکنولوژی قفل هتلی برای باز کردن درب ها استفاده میشود، این تکنولوژی این امکان را فراهم میکند که بتوان با روش های نوین به مدیریت هتل و هتلدازی پرداخت، اکنون تمام هتل های بزرگ و درجه یک از این تکنولوژی استفاده میکنند.

تجربیات نشان داده است که مسافران و هتلداران با استفاده از این تکنولوژی تجربه بهتری از مسافرت و اقامت در هتل داشته اند و همچنین هتلداران زمانی که از این تکنولوزی استفاده میکنند تجربه بهتری برای هتلداری دارند و تجربه ساده تری دارند.

برای خرید قفل هتلی وارد سایت یوکا شوید.

استفاده از قفل های هتلی در هتل ها رواج زیادی دارد و با استفاده از آن  میتوان بدون نیاز به استفاده از کلید به اتاق ها دسترسی داشت. و نیازی نیست که دلهره مفقود شدن کلیدهای فلزی را داشته باشید.

البته برای پیاده سازی آنها نیاز به پرداخت هزینه های اندکی است اما از آنجایی که این تکنولوژی کاربرد زیادی صرف هزینه هم برای پیاده سازی آن به صرفه است اما باید این نکته را در نظر داشت که بهبود شرایط هتل بصرفه تر است.یعنی همان قدر که هزینه کنید رضایت مشریان را هم کسب خواهید کرد.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

به نظرتان هتل ها در آینده به چه صورت خواهند بود؟ از آنجایی که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و با سرعت بالایی در حال پیشرفت است در سال های آینده شاهد نو آوری های زیادی در خصوص تامین امنیت هتل ها به وسیله قفل های کارتی خواهید بود.

نقش تکنولوژی در آینده هتل ها

هتلداران همواره در تلاش هستند تا نیاز های مسافران را پیش بینی کنند و بر اساس نیازهای آنها ویژگی هایی را به هتل های انتخاب کنند.

برای خرید قفل کارتی وارد سایت یوکا شوید.

کنترل قفل های هتل با استفاده از تلفن همراه

علاوه بر امکان کنترل روشنایی و تجهیزات هوشمند موجود در اتاق میتوان بخش های دیگری مانند قفل کارتی درب را هم با استفاده از این تکنولوژی کنترل کرد. به عنوان مثال میتوانید بدون اینکه از جای خود بلند شوید درب را قفل کنید تا کارکنان هتل نتوانند وارد اتاق شوند.

همچینین با استفاده از این تکنولوژی دیگر لازم نیست که کلید یا کارت را با هود حمل کنید که مدام تگران گم شدنشان باشید، تنها کاقی است که تلفن همراهتان را به همراه داشته باشید و با استفاده از آن درب و قفل الکترونیکی را بازو یسته نمایید و خیالتان از بابت وسایلی که در اتاق دارید کاملا راحت باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/



امیرحسین سلطانی بازدید : 32 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

مدیریت هتل ها روش های مختلفی دارد ولی هرچه مدیریت و هتلداری بهتر باشد مشریان هتل شما بیشتر خواهد شد. هتلداری هوشمند شیوه ای نوین برای فعالیت های هتلداری است.یکی از مهمترین خدماتی که هتل ها ارائه میکنند لاندری است. برای اطلاع از انواع سیستم های هتلی و هوشمند سازی آن و خرید قفل کارتی و قفل هتلی میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید.

برای خرید قفل هتلی وارد سایت یوکا شوید.

از آنجایی که روزانه مسافران زیادی به هتل ها وارد میشوند و در اتاق ها حضور دارند و پس از رفتن آنها مهمانان جدیدی به اتاق می آیند لازم است که ملحفه ها و رو بالشی ها را مرتبا شست و شو کرد، متاسفانه در هتل ها بزرگ این فرایند کمی زمان بر خواهد بود و مدیرییت آن دشوار است، اما هتلداری هوشمند این فرایند را ساده تر کرده است.

استفاده از روش های هوشمند برای مدیریت هتل ها میتواند در هزینه های قبوض آنها صرفه جویی نماید و به کمتر مصرف شدن انرژی کمک کند همچنین با نصب قفل های هتلی امنیت مسافران را تضمین میکنند.

از آنجایی که گاها کارکنان این مراکز و هتل ها اطلاعی از هزینه های جاری نداشته باشند و ندانند که چقدر آب و برق طی فعالیتی که انجام میدهند استفاده میشود به همین دلیل سهوا به باعث هدر رفت انرژی خواهند شد.

اما هوشمند سازی دیگر خطا های انسانی را مرتکب نمیشود و طبق نیاز و تعداد دفعاتی که نیاز است به شستن لباس ها میپردازد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d8%aa%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.

برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل مانند استفاده از قفل های کارتی و راه های پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.

زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندان محافظت و هراست از هتل است، وجود این کارمندان باعث میشود که زمانی که مسافران وارد هتل میشوند در اولین نظر این حس به آنها القا شود که هتل امنیت بالایی دارد  و افرادی به صورت شبانه روزی در حال حراست از آن هستند.

برای اشنایی با قفل های کارتی کلیک کنید.

از دیگر روش های تامین امنیت در هتل ها استفاده از دستگیره و قفل هایی است که امنیت بالایی داشته باشند، قفل کارتی و قفل هتلی از این دسته هستند.

با استفاده از قفل هتلی میتوانید گزارش رفت و آمد همه افراد به اتاق ها را کنترل نمایید. و به برای افراد مختلف دسترسی های مختلفی تعریف کنید، مثلا برای کارمندان نظافت یک دسترسی، مسافران و کارکنان دیگر… در این حالت زمانی که فردی وارد اتاق میشود گزارش ورود و خروحش با توجه به کارت در سیستم ثبت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های دیجیتال کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/



امیرحسین سلطانی بازدید : 28 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

با توجه به اینکه این روز ها مردم در زندگی مشغله های زیادی دارند، ممکن است پس از خروج از خانه فراموش کنند که درب را پشت سرشان قفل کنند، به همین منظور استفاده از قفل کارتی و قفل الکترونیکی درب را به شکل اتوماتیک قفل کند برای افراد فراموشکار بسیار مفید است.

از آنجایی که قفل های دیجیتالی به شکل اتوماتیک کار میکنند این امکان که بتوانند خطاهای انسانی را به راحتی تشخیص دهند و اگر فرد فراموش کند که درب را پشت سرش قفل کند قفل پس از دقایقی آن را تشخیص داده و به شکل اتوماتیک درب را قفل میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمنیه قفل الکترونیکی کلیک کنید.

وجود سیستم های هوش مصنوعی در قفل ها باعث شده است که روز به روز به طرفداران آنها افزوده شود و افراد بیشتری روی به استفاده آنها می آورند، زمانی که از این قفل ها استفاده میشود تمام عملیات های مربوط به درب و امنیت آن توسط این قفل ها استفاده میشود.

پیش بینی میشود که در سال های آینده استفاده از قفل الکترونیکی تبدیل به یک ضرورت برای مصرف کنندگان شود. این قفل ها را میتوان روی انواع درب های ضد سرقت و معمولی نصب و استفاده کرد.

با این وجود که قفل های دیجیتال برقی اند نیازی نیست که برای استفاده از آنها از نیروی برق استقاده کنید. تنها از دو باتری قلمی و استفاده از آن میتوان کل درب را کنترل کرد.

میتوان این قفل ها روی درب های پارکینگ، درب و پنجره نصب و راه اندازی کرد.

با استفاده از این امکان میتوان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد. به این دلیل که نه تنها این قفل ها امکان استفاده به عنوان قفل را دارند بلکه میتوان آنها را به شکل دستی هم باز کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1%d8%a8/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

پاور سوئیچ  به کلید کارتی گفته میشود که برای صرفه جویی در مصرف انرژی بر روی درب هتل ها نصب میشود، نحوه کار این دستگاه به این صورت است که آن را روی درب های هتل ها معمولا کنار قفل های هتلی نصب میکنند و کاربر پس از ورود به اتاق کارت خود را داخل شیار دستگاه قرار میدهد تا برق اتاق متصل شود، همچنین زمانی که کاربر کارت را از داخل شیار خارج میکند برق پس از ۳۰ ثانیه به صورت خودکار قطع میشود.

استفاده از پاورسویچ باعث صرفه جویی در مصرف برق در هتل ها خواهد شد، به این دلیل که زمانی که همه افراد اتاق را ترک میکنند چراغ ها خاموش میشوند و برق قطع میشود.

برای خرید قفل هتلی وارد سایت یوکا شوید.

عملکرد پاورسوئیچ به چه شکل است؟

کلاس A: عملکرد در این مدل به این صورت است که کارتی که داخل پاور قرار میگریرد با سوئیچ تطابق داشته باشد، برخی اطلاعات مانند: شماره کارت، اتاق و ساعت مجاز ورود و خروج داخل کارت ذخیره شده است و باید با اطلاعات داخل سوئیچ مطابقت داشته باشد. دلیل این مکانیزیم  این است مثلا اگر زمانی که کاربر زمان اقامتش به پایان رسیده باشد، کلید کار نمیکند و برق های اتاق متصل نخواهند شد.

در هتل ها برای سهولت مسافران علاوه بر این دستگاه میتوان از تجهیزات دیگری مانند قفل هتلی و تابلو راهنما هم استفاده نمود.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86/

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 2,716
  • بازدید کلی : 9,050