loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 28 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله می خواهیم در مورد بخش کوچکی از فناوری های هوشمند هتل ها و ساختمان ها ، یعنی دستگاه های شناسایی کارت هوشمند و پاورسوئیچ هوشمند (که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود) صحبت کنیم.کارت ها در اینجا کارت هایی هستند که برای باز کردن قفل کارتی استفاده می شوند.

مخصوص اتاق های هتل ها هستند، ما به شما می گوییم که این دو در چه مواردی کار می کنند و چگونه کار می کنند و انواع و مزایای آنها چیست؟

پاورسوئیچ هوشمند هتل چیست؟

یکی از فناوری های هتلی جدید که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، قفل های کارتی و پاورسوئیچ هوشمند است، این دستگاه ها از یک کارت و یک کارتخوان استفاده میکنند، با قرار دادن کارت داخل کارتخوان این دستگاه، عملیات های خاصی مدیریت میشوند.

برای اشنایی با قفل کارتی کلیک کنید.

این دستگاه ها در کنار درب (داخل اتاق) نصب شده است و برای جلوگیری از اتلاف انرژی از آن استفاده می شود ، بنابراین اگر کارت مخصوص اتاق دارید ، کلیه وسایل برقی (مانند لامپ ، ترموستات و غیره) از قبل سفارش داده شده استفاده می شوند. روشن است و وقتی کارت را از روی کارتخوان بر میدارید خاموش می شوند.

مزایای استفاده از پاورسوئیچ در اتاق های هتل

جلوگیری از اتلاف برق جلوگیری از اتلاف انرژی در این مدل ها به این دلیل است که، زمانی که کارت را از روی دستگاه بر میدارید، برق قطع میشود و برخی از دستگاه ها و لامپ ها به طور کامل خاموش میشود، همچنین برخی از موارد مانند تهویه و … که نباید به طور کامل خاموش شوند رو یحالت کم مصرف قرار میگیرند.
برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

و از آنجایی که برق را به طور کامل قطع می کند ، امنیت بیشتری در خانه ایجاد می کند (در صورت قطع نشدن اتصال کوچک ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی در خانه شود).

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 

امیرحسین سلطانی بازدید : 30 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

برای بالابردن رضایت کاربران از اقامت در هتل باید از نوآوری ها استفاده کرد، کاربرانی که در هتل های دارای تجهیزات هوشمند و قفل های هتلی استفاده میکنند اقامت داشته اند تجربیات رضایت بخش تری از اقامت در هتل های معمولی تجربه کرده اند.

استفاده از فن آوری های پیشرفته در هتل ها

ورود بدون کلید

تأمین امنیت همواره مورد توجه هتلداران و میهمانان آنها بوده است ، به خصوص در مورد کلیدها و کارتهای کلیدی. یکی از فن آوری های پیشرفته در هتل ها که اکنون بسیاری از هتلداران از آن استفاده می کنند ، سیستم های ورود بدون کلید است.

برای خرید قفل هتلی وارد سایت یوکا شوید.

این سیستم ها راحتی و امنیت بیشتری را ارائه می دهند. در حال حاضر برخی از هتل ها قفل رمزی، قفل هتلی یا مچ بند مجهز به RFID های را به مهمانان خود را ارائه می دهند که جاگزین کلیدها در هتل میشود.

به کار گیری اسکنر مادون قرمز

یکی از رایج ترین شکایات میهمانان در مورد مهمان نوازی ، اختلال در نظافت هتل است و صاحبان هتل همواره در تلاش برای یافتن تأثیر کارکنان نظافت در تجربه کلی میهمانان هستند.

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%81%d9%86-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

هنگامی که ما به شهر یا کشور دیگری سفر می کنیم ، اولین فکری که به ذهنمان خطور می کند این است که کجا زندگی کنیم؟اگر میخواهید هتل مناسبی را انتخاب کنید حتما توجه کنید که امنیت شما رو تضمین کنند، امروزه با استفاده از قفل های کارتی هتلی این مشکل برطرف شده همچنین روشهای مختلفی برای تحقیق وجود داره، از جمله سوال از دوستان و آشنایانی که قبلاً به هتل رفته بودند.

 

  1. عوامل موثر در انتخاب هتل مناسب
  2. نظافت هتل، اتاق ها و سرویس تمیز و مرتب.
  3. لابی و رستوران شیک
  4. امنیت و دسترسی به اماکن فرهنگی محلی
  5. دسترسی راحت به مواد غذایی

برای خرید قفل کارتی هتلی کلیک کنید.

بعد از انتخاب هتل مناسب و مسافرت به مقصدی که همان هتل مورد نظر ماست و بلافاصله پس از ورود به اتاق ، بلافاصله اتاق را بررسی می کنیم تا ببینیم انتخاب مناسبی انجام داده ایم یا می توانیم در این هتل استراحت کنیم.

یا نه. الزامات داخل خانه مانند وجود قفل های کارتی هتلی می تواند به ما اطمینان دهد که کنترل و نظارت مناسب بر نظارت و نیازهای مهمان وجود دارد.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

البته این موارد را باید بر اساس بودجه ای که برای اقامت در هتل پرداخت کرده اید، بررسی کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 28 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله به بررسی وضعیت روشنایی ویژه و قفل های هتلی استفاده شده در هتل های ایران می پردازیم و جنبه های مختلف آن را مورد بحث قرار می دهیم..

در نورپردازی دو جنبه مختلف زیبایی شناسی و بعد الکتریکی ، جنبه های مختلفی از موضوع دخیل هستند، که رابط بین معماران و مهندسان مشاور برق است. با توجه به شرایط متاستاتیک و نحوه استفاده از این فناوری ، عدم توجه به بعد فنی ، پروژه را به ورطه پرتگاه سوق می دهد.

طراحی روشنایی علی رغم ارتباط نزدیک با گروه مهندسی برق ، این گروه مستقل از مجموعه است و علی رغم ارتباط نزدیک با معماری داخلی و طراحی داخلی ، از این گروه نیز متمایز است. به دلایل زیر ، برای یک بخش یا گروهی که دارای بستر نفوذ در این دو منطقه است ، توصیه می شود که روشنایی را دنبال کنند.

برای خرید قفل هتلی کلیک کنید.

نورپردازی خود پس از تبدیل منابع نور از لامپ های رشته ای و هالیدهای فلزی به LED ، دچار یک انقلاب جدی شده است و این تحولات به سرعت و اساساً فیکسچر این چراغها را تغییر داده است. بنابراین نمی توان این تحولات را برای مجموعه هایی صرفاً معماری یا سایر موارد خاص مورد بررسی قرار داد.

به طور عملی ، چراغ ها برای کار بهینه نیاز به سرویس دهی مناسب دارند و در صورت عدم سرویس دهی توسط پرسنل آموزش دیده ، ممکن است در زمان خدمت لامپ ها آسیب دیده و یا ممکن است عملکرد محصول مختل شود.

بنابراین ، تیم متخصص مربوطه باید توسط پرسنل آموزش دیده آینده آموزش داده شود. آنها معمولاً در هتل ها برای تأمین هزینه کار گروه های برقی استفاده می شوند که دانش کافی از این خدمات دوره ای ندارند و این می تواند باعث آسیب جدی در چراغ های مناطق مختلف لابی ، راهروها ، اتاق های نشیمن ، استخرها و مناطق مرطوب ، نمای شود. ، سقف باغ ، تراس ، فضای سبز سبز ، رستوران ها ، سالن ها ، کافی شاپ. صبحانه سرو می شود

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

به نظر می رسد با استفاده از نرم افزار شبیه ساز ، می توان به راحتی چراغهای مناسب را نصب کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 18 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

انتخاب درب و قفل مناسب مانند قفل های دجیتال می تواند اولین خط دفاعی شما در مقابل سارقان و سرقت باشد. بنابراین انتخاب بهترین قفل منزل بسیار مهم است زیرا عملکرد و کیفیت آن بر امنیت شما تأثیر می گذارد.

شما باید هنگام خرید قفل مناسب نکات ارزشمندی را بدانید، از جمله اینکه به چه نوع قفلی برای درب داخلی و خارجی نیاز دارید.

نسل جدید قفل ها

برای امنیت بیشتر و سهولت استفاده میتوانید از نسل های جدیدتر این قفل ها استفاده کنید، قفل های نسل های جدید شامل قفل های دیجیتال و قفل الکترونیکی هستند.

برای خرید قفل دیجیتال کلیک کنید.

این قفل ها در مقایسه با قفل های معمولی که تنها دارای یک سیلندر هستند که کلید را درون آنها قرار میدهند. و درب را باز میکنند. از مکانیزم پیشرفته تری برخوردار هستند. و میتوانید امنیت بیشتری را فراهم نمایند.

از طرف دیگر قفل هوشمند یک قفل درب مفید است. امروزه، مدل های قفل هوشمند از ویژگی های هوشمندانه تری نسبت به ویژگی های سنتی قفل درب مانند دسترسی حساس به زمان، ردیابی دسترسی به سیستم و طراحی بیشتر برای راحتی کاربران برخوردار هستند.

 

از ویژگی های قفل ها اطلاعات بدست بیاورید

 

برای تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید قفل هوشمند ، بهتر است از سطح ویژگی هایی که این قفل ارائه می دهد اطلاع داشته باشید. Smart Lock راهی آسان برای دسترسی به درب شما ارائه می دهد. اگرچه ممکن است این قفل ها از قفل های درب معمولی گران تر باشند ، اما تعادل نهایی بین امنیت و راحتی است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8/

امیرحسین سلطانی بازدید : 23 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

هتلهای مدرن همواره برای جذب مشتریان بیشتر از روش های خلاقانه و جدید استفاده میکنند تا با تغییراتی که به وجود می آورند بتوانند خود را هر چه بیشتر با اجتماع هماهنگ کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری بدست بیاورند. در این نوشته چند مورد از تغییرات مثبت مانند قفل کارتی هوشمند که میتوانید با ایجاد آنها مشتریان بیشتری بدست بیاورید را بررسی میکنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

فراهم کردن امکانات با بالاترین تکنولوژی

سلایق افراد مختلف در انتخاب یک مرکز اقامتی مناسب متفاوت است، برخی افراد به دنبال انتخاب هتل هایی هستند که امکانات زیادی در اختیارشان قراردهد و برخی به دنبال هتل هایی هستند که ویژگی های محلی و فرهنگ و سنت منطقه در آن به کار رفته باشد.

برای خرید قفل کارتی وارد سایت یوکا شوید.

اما لازم است در کنار استفاده از فرهنگ و هنر، از تکنولوژی های روز دنیاهم کمک بگیرید و ویژگی هایی مانند استفاده از سناریوهای هتل های هوشمند، که اقامت در هتل را برای مسافرانتان لذت بخش خواهد کرد.

امکاناتی مانند امنیت هوشمند با بکارگیری قفل کارتی هوشمند یا قفل های الکترونیکی، سیستم های کنترل تهوبه، کنترل روشنایی و.. همه از امکاناتی هستند که رضایت کاربران را فراهم میکنند.

 

طراحی مدرن اتاق ها

در دنیای جدید مسافران و مهمانان هتل ها به دنبال یافتن هتل هایی هستند که دارای یک ویژگی متمایز باشد. دیگر طراحی های کلاسیک که تنها شامل تخت خواب، و کمد بودند رضایت مهمانان را جلب نخواهد کرد و آنها به دنبال ویژگی های جدیدتری هستند که احساس متفاوتی از اقامت در هتل به آنها بدهد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 34 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

در مقالات قبلی سایت در مورد هوشمند سازی هتل و تجهیزات لازم برای هوشمند سازی هتل ها صحبت کردیم، هتل های هوشمند دارای اتاق های هوشمند هستند، در این نوشته ویژگی های اتاق های هوشمند و قفل های کارتی را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های اتاق هوشمند در هتل

ورود به اتاق های هوشمند در هتل از ورود به آنها آغاز میشود، در لحظه ورود به این اتاق ها لازم نیست که از کلیدهای مکانیکی استفاده کنید، با استفاده از امکانات قفل هوشمند میتوانید تنها با نزدیک کردن کارت به قفل کارتی، درب را باز نمایید.

برای خرید قفل کارتی کلیک کنید.

و با قرار دادن کارتتان روی پاورسوئیچ هوشمند که کنار درب قرار دارد برق اتاق و سیستم های سرمایشی و گرمایشی را روشن کنید.
اتاق های هوشمند قابل برنامه ریزی اند و میتوان با استفاده از نرم افزار هوشمند فعالیت های زیادی را از جمله: روشن و خاموش کردن چراغ ها، کنترل پرده ها، کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی و درب را انجام دهید.
اتاق های هوشمند قابلیت تعریف کردن سناریوهای مختلفی را دارند که میتوان با تعریف انها سیستم های اتاق را شخصی سازی کرد.

برای اشنایی با قفل های الکترونیکی کلیک کنید.
با استفاده از تابلو فرمان میتوانید درخواست خود را مطرح نمایید و در هر جای دنیا که باشید نیازی به مترجم نخواهید داشت.
اگر درب را نبسته باشید به مسئول پذیرش اطلاع داده خواهد شد تا اقدامات لازم به این منظور را انجام دهد.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-smart-room-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 37 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از دغدغه هایی که هتلداران با آن مواجه هستند بحث مدیریت بهینه مصرف انرژی است، در یک هتل هوشمند از امکانات و متدهایی برای افزایش کیفیت خدمات استفاده میشود، یکی از این امکانات مورد استفاده در هتل های هوشمند استفاده از سیستم های مدیریت مصرف انرژی در هتل ها و قفل های هتلی است. که کاهش قابل توجه مصرف انرژی را در پی دارد.

در ساختمان های هوشمند از مواردی استفاده میشود که میتواند مصرف انرژی را مدیریت کند، قبلا در مورد امکانات این ساختمان ها صحبت کرده بودیم، اما در این نوشته قصد داریم به صورت تخصصی به این مورد بپردازیم.
برای اشنایی با قفل هتلی کلیک کنید.

پس از خارج شدن مهمان از اتاق همه تجهیزات الکتریکی که در زمان حضور او در اتاق فعال بوده اند خاموش میشود و اگر امکان اینکار وجود نداشته باشد در حالت استندبای قرار میگیرد، و تجهیزاتی مانند: پرده های برقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و… که در حضور مهمان در حالت خاصی قرار گرفته اند، به حالت اصلی خود قرار میگیرد.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

زمانی که اتاق در حالت نظافت قرار دارد، جهیزاتی که در حالت غیر فعال بوده اند، به همان شکل باقی می مانند و تنها برخی از آنها مانند سوکت های روشنایی و… که لازم است روشن باشند در حالت روشن شدن قرار میگیرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 28 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

قفل ها به تجهیزاتی گفته میشوند که از گذشته های دور تا به امروز برای بسته نگهداشتن درب ها و امنیت آنها کاربرد دارد، برخلاف تصور عموم مدل های مختلفی از قفل وجود دارند که هر یک دارای کاربردهای مختلفی هستند.

این قفل ها با توجه به محلی که در آن نصب میشوند متفاوت اند، به عنوان مثال برخی از قفل ها مانند قفل های کارتی برای نصب شدن روی درب هتل ها  کاربرد دارند، برخی برای پنجره ها و درب های کمد و قفسه ها، در ادامه این نوشته ویژگی های این قفل ها را بررسی میکنیم.


قفل پشتی

یکی از انواع مدل های قفل ها است که با استفاده از کلید ساده و کوچک که حالت سوئیچی دارد باز میشود، این قفل ها در ابعاد مختلفی از ظریف تا بزرگ ساخته میشوند.

برای خرید قفل کارتی وارد سایت یوکا شوید.

 

قفل مغزی کامپیوتری

از این نوع قفل ها معمولا در ساختمان های شلوغ تر و پر رفت و آمد نصب میکنند، این قفل همان قفل کارتی است که پیشتر هم راجع به آن صحبت کرده بودیم.

این فقل به وسیله کارت های rfid یا کارت های کامپیوتری کار میکنند که صاحب اتاق با استفاده از کارتی که در اختیار دارد میتواند آن را باز کند، برخی از این کارت ها با تکنولوژی RFID و از راه دور کار میکنند و برخی از آنها دارای یک شکاف مخصوص روی قفل اند که وقتی کارت را وارد آن میکنی پس از تایید درب باز میشود.
این کارت ها برای مسافران به صورت جداگانه ای صادر میشوند و پس از اینکه مدت اعتبار اتاق به پایان برسد، کارت هم باطل خواهد شد و دیگر فاقد اعتبار نخواهد بود.

قفل الکترونیکی یا قفل برقی

این قفل ها هم یکی از مدل های قفل الکترونیکی موجود در بازار است که برای کار کردن آنها نیاز به جریان برق بین ۱۲ تا ۲۴ ولت است، این قفل ها از سیستم های مختلفی استفاده میکنند که از کارت خوان ها، اثر انگشت و… استفاده میکنند و پس از اینکه فرمان باز کردن قفل را دریافت میکنند باز میشوند.
از قفل الکترونیکی در طیف وسیعی از کاربردها استفاده میکنند، مثلا در هتل ها، مراکز تجاری و اداری و مسکونی.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7/

امیرحسین سلطانی بازدید : 28 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

قفل های ضد سرقت و قفل الکترونیکی درب یکی از انواع جدید قفل ها است که بسیاری از صاحبان خانه ها تمایل دارند قفل های قدیمی درب هایشان را با آنها تعویض کنند، اما سوالی که مطرح میشود این است که آیا به راحتی میتوان قفل های قدیمی ای که روی درب های قدیمی خانه وجود دارند را قفل های جدید تعویض کرد یا خیر؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است که در ابتدا مواردی را بررسی کنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید. تا این موارد را باهم بررسی نماییم.

ابعاد انواع درب ضد سرقت

در ابتدا برای اینکه قفل های الکترونیکی درب و درب های ضد سرقت را بشناسیم باید با انواع درب های ضد سرقت و ابعاد آنها آشنا شویم، قفل های ضد سرقت در چند نوع ایرانی، چینی و ترک در بازار ایران یافت میشوند.

با خرید قفل های الکترونیکی امنیت منازل خود را تضمین کنید.

البته درب ضد سرقت ایرانی به طور کامل در ایران ساخته نمیشود و همان درب های ترک هستند که قطعاتشان در داخل کارگاه های داخل کشور مونتاژ شده است.

امنیت درب ضد سرقت چقدر است؟

قفل نصب شده روی درب

درب ضد سرقت خود به تنهایی تنها میتواند بخشی از امنیت شما را تامین کند، اما مسئله حائز اهمیت دیگری که در این بخش وجود دارد، قفلی است که روی درب نصب میکنید، معمولا باید روی این درب ها از قفل الکترونیکی یا قفل دیجیتال استفاده کنید، هر قدر تعداد زبانه های قفلی که خریداری میکنید بیشتر باشد، باز کردن آن برای سارقان دشوار تر و غیرممکن تر خواهد بود.

از تماس با کارشناسان تا نصب درب

  1. برای خرید و نصب آسان این درب ها کافی است که با یک شرکت مطمئن که در زمینه نصب درب های ضد سرقت فعالیت میکند تماس بگیرید. تا درب به همراه نصاب مطمئن برای شما ارسال شود.
  2. بیشتر شرکت ها پیش از آوردن درب با ارسال یک کارشناس ابعاد درب را اندازه گیری میکنند، تا خیالتان راحت باشد که پس از نصب هیچ فضایی خالی نخواهد ماند تا سارقان بتوانند با استفاده از یک دیلم درب را باز کنند.
  3. سپس درب را نصب میکنند و ایرادات آن را میپوشانند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b6%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa/




تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 2,711
  • بازدید کلی : 9,045