loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 28 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

کنولوژی  در ساخت لوازم منزل، ساختمان و…. نمود دارد. تکنولوژی در ساخت قفل درب ورودی ساختمان نیز از آن دست مواردی است که ممکن است نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نماید. در این مقاله ما به موضوع جالب و در عین حال مهم قفل هوشمند می پردازیم

پیشرفت روز افزون تکنولوژی امروزه بر کسی پوشیده نیست.در دنیای امروز اندک شخصی پیدا می شود که نداند تکنولوژی زندگی بشر را دگرگون نموده است. تکنولوژی امروزه در همه عرصه های زندگی بشر نفوذ نموده است و چشم پوشی و نادیده گرفتن آن شاید به نوعی نادیده گرفتن زندگی فردی می باشد چرا که تکنولوژی جزئی از زندگی بشر امروز گشته است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های هوشمند وارد سایت یوکا شوید.

نحوه کار قفل هوشمند

قفل هوشمند با توجه به انواع مختلفی که دارد دارای مکانیسم و سیستم های مختلفی جهت شناسایی افراد و باز و بسته نمودن درب ها می باشد. هر کدام از انواع این قفل ها دارای مزایا و معایبی می باشند و همچنین قیمت مشخص دارند که خریداران باید با توجه به نوع کاربرد خود از هرکدام از این قفل ها استفاده نمایند.

 

کاربرد قفل هوشمند

قفل های دیجیتال در انواع مکان ها در جمله اداره‌جات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری، تفریحی و… به کار می روند.این قفل‌ها هرکدام دارای امکانات و مزایایی می باشند که رفاه و آسایش روز افزون را برای شما فراهم می‌آورند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ad%d8%af%d8%a7%da%a9%d8%ab%d8%b1-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 31 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

همه ما می دانیم که این روزها کمتر مسافری را می توانید پیدا کنید که همچنان بخواهد به هتل هایی برود که به جای قفل کارتی یا انواع قفل دیجیتال همچنان از قفل های کلیدی قدیمی و ناکارا و پردردسر استفاده کند. همه ما دوست داریم در چند روز سفرمان در هتلی اقامت کنیم که علاوه بر لوکس و زیبا بودن آرامش و امنیت بیشتری هم در اتاق داشته باشیم.

با خرید قفل های کارتی دیگر نگران امنیت منازل خود نباشید.

همیشه کلیدها یکی از پردردسرترین چیزها در سفر هستند چون اگر گم شوند یا فراموش کنیم که آنها را برداریم می توانند سفر ما را تبدیل به یکی از بدترین سفرها کنند. پس این روزها همه هتلداران به این مساله واقف هستند و دوست دارند در هتل شان شرایطی را فراهم کنند که مسافر نهایت راحتی و آسایش را داشته باشد تا دوباره به آن هتل برگردد و دوستان خودش را هم به رفتن به این هتل ترغیب کند.

نصب قفل روی درب اتاق ها چه مزیتی برای هتلداران دارد ؟

  • مشخصا یکی از مزایای اصلی نصب قفل کارتی روی درب اتاق ها شیک و لوکس شدن فضای راهرو و وردی های هتل هاست که این مساله خود می تواند، باعث افزایش رضایت میهمانان هتل ها شود.
  • علاوه بر این با نصب قفل هتلی روی درب های اتاق کارکنان مدیریت هتل می تواند رفت و آمد و ورود و خروج کارکنان را هم کنترل کند و به این شکل قفل می تواند به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب هم برای مدیران هتل ها کارایی داشته باشد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 38 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید قبل از خرید هر چیزی بدانید که در هنگام خرید چه سوالاتی باید از فروشنده بپرسید و به چه نکاتی بیشتر توجه کنید این راهنمای خرید قفل کارتی می تواند به شما کمک کند که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید

سوال ۱- آیا بهتر است قفل  بدون تماس بخریم یا تماسی ؟

قطعا این روزها بهتر است قفل کارتی بدون تماس بخرید . یکی از قابلیت های جدید قفل های کارتی RFID یا قفل کارتی بدون تماس دست است که با نزدیک شدن شما به قفل درب بدون اینکه نیاز باشد که از جیب یا کیف تان کارت تان را بیرون بیاورید درب برای شما باز می شود .

برای خرید قفل های کارتی وارد سایت یوکا شوید.

علاوه بر این یکی از مزایای استفاده از قفل های کارتی بدون تماس این است کارت ها کمتر مستهلک می شوند و نیاز به جایگزینی آنها نیست و این مساله خصوصا برای هتل هایی که این نوع قفل روی درب های اتاق های هتل نصب میکنند بسیار مهم است  . و یکی از مهم ترین مزایای دیگر قفل الکترونیکی هتلی این است که امکان کپی برداری از کارت وجود ندارد و به همین علت امنیت محلی که قفل کارتی روی آن نصب شده است بسیار بالاتر می رود

منبع:

https://ddlock.net/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 35 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

در طی سالیان با اختراع قفل کمکی یا قفل شب بند آمار سرقت از منزل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا از ابزارهای مختلفی برای تامین امنیت منزل و حتی محله خود استفاده می کنند؛ درب های ضد سرقت ، تکنولوژی های جدید که منجر به تولید انواع قفل هوشمند درب شده و … نقش موثری در حفظ امنیت منازل ایفا می کنند.

فاکتورهای مهمی در روش های جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل مورد توجه است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.بهترین زمان برای سرقت از منزل در طول روز می باشد که اغلب افراد در محل کار به سر می برند.

برای خرید قفل های هوشمند کلیک کنید.

اما راه های منطقی برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل کدامند؟

  • قفل های هوشمند مورد اطمینان تهیه کنید.

همانطور که اشاره شد نزدیک به ۴۰ درصد سرقت ها به راحتی و بدون اعمال زور انجام می شود. این آمار گواه بر آن است که بسیاری به هنگام خروج از منزل درها را قفل نمی کنند یا قفل درب منزل شان به راحتی باز می شود.

توصیه می شود برای بهبود امنیت منزل تان قفل ها را بررسی نمایید و قفل هایی مقاوم تر انتخاب نمایید. پیشنهاد ما نصب یک قفل هوشمند است که برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت هایی که این قفل ها برای شما فراهم می کند می توانید صفحه قفل هوشمند را مطالعه نمایید.

راه های جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل کدامند؟ – بخش دوم 

  • افرادی را که در نزدیکی شما زندگی می کنند می شناسید؟

در محله هایی که همسایه ها یکدیگر را می شناسند حضور افراد غریبه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و احتمال دزدی نیز کاهش می یابد. بنابراین کمی بیشتر با همسایگان خود آشنا شوید.

در مقاله ی بعد به نکات دیگری که برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به منزل می پردازیم.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 41 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

فقط کافی است برای چند ثانیه به تمام رفت و آمدهایی فکر کنید که در طول روز در یک خانه پر رفت و آمد یا محیط اداری اتفاق می افتد و مطمئن هستم که شما هم موافق هستید که قفل ها از جمله قفل الکترونیکی و خصوصا قفل هتلی می توانند با این همه رفت آمد و دست های آلوده ای که با آن تماس دارد یکی از آلوده ترین جاهای خانه شوند که حتما باید برای تمیز کردن آنها راه چاره ای داشته باشیم.

برای خرید قفل های الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

همه افرادی که می خواهند از محیط بیرون با دست های کثیف و آلوده وارد خانه شود مشخصا اولین جایی که با آن تماس دارند قفل ها هستند بنابراین تمیز کردن قفل های الکترونیکی اهمیت زیادی برای حفظ سلامتی دارد.

قفل الکترونیکی را چگونه می توانیم تمیز کنیم؟

و شاید یکی از بهترین کارها ساخت شوینده های دست ساز و ضعیف خانگی است که علاوه بر اینکه می تواند سطح قفل را پاک کند آسیبی هم به آن نمی رساند. مثلا می توانید از ترکیب یک قاشق سرکه و نمک و رقیق کردن آن با میزان زیاد آب استفاده کنید و با یک دستمال نم دار به این محلول روی بدنه قفل بکشید تا سطح آن تمیز شود.

و به این شکل و با استفاده از این راهکار خانگی می توانید هم سطح قفل را از آلودگی ها پاک کنید و هم اینکه به بدنه قفل الکترونیکی خودتان آسیب نرسانید

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

قفل هوشمند درب علاوه بر سطح امنیتی بالاتر از قفل‌های مکانیکی معمولی با ارائه طیف وسیعی از جایگزین‌ها و امکانات، مطمئنا مورد علاقه همه افراد خواهند بود. قفل‌های هوشمند سبک زندگی ما را تغییر می‌دهند و در زندگی مدرن امروزی ما را به عصر قفل‌های بدون کلید هدایت می‌کنند. در ادامه سعی خواهیم کرد تا شما را با تعدادی از ویژگی های قفل های هوشمند آشنا کنیم

روش‌های تشخیص هویت در قفل هوشمند

در گذشته فقط یک روش برای تایید هویت بازکننده قفل‌ در وجود داشت و آن داشتن یک نسخه‌ از کلید مکانیکی بود. اما خیلی وقت ها کلید‌ها معمولا گم یا با هم قاطی می‌شدند و یا در اثر فراموشی در خانه جا می‌مانند.

با خرید قفل ها هوشمند دیگر نگران امنیت منازل خود نباشید.

این ها بیشتر وقتی آزار دهنده می‌شد که شما با دستان پر، یا خستگی زیاد، پشت در خانه خودتان باید منتظر می نشستید، اما قفل‌های هوشمند در روش‌های تایید هویت زیادی را برای باز کردن در به شما ارائه می‌کنند تا شما بتوانید از بین روشهای متفاوت، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این روش‌ها مطابق با نیازهای شخصی شما انتخاب می‌شوند و با این کار، شما آرامش خاطر کامل از این بابت خواهید داشت.

قفل هوشمند دارای سنسورهای بیومتریک

عوامل بیومتریک‌ در راس تکنولوژی قفل هوشمند قرار دارند و  روش شناسایی هویت قدرتمند و منحصر به فردی را ارائه می‌کنند که علاوه بر راحتی باعث افزایش امنیت خانه شما نیز می‌شوند.

بیومتریک‌ها به هر سیستم قفل (عمدتا قفل‌های در) اشاره دارد که از جنبه‌های فیزیکی منحصر به فرد افراد مانند اثر انگشت، شکل هندسی دست، اسکن چشم یا صدا استفاده می‌کنند تا شما هویت خود را تایید کرده و قفل در را باز کنند. بیومتریک‌، پیشرفته‌ترین قفل دیجیتالی است که روشی برای باز کردن هر چه سریع‌تر قفل در به شما پیشنهاد می‌شود.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

اگر شما هم جزو افرادی هستید که این روزها چشم تان را که باز میکنید و از خواب بیدار می شوید با دنیایی از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید مواجه شوید حتما باید قفل الکترونیکی درب بخرید!

معمولا افراد پر مشغله جزو افرادی هستند که قفل های کلیدی به آنها بیشترین آسیب را می زند. چون معمولا این افراد در صبح و یا هنگامی که می خواهند از خانه خارج شوند انقدر ذهن شان مشغول چیزهای دیگر است که کلا فراموش می کنند که کلیدهای شان را بردارند.

برای خرید قفل های الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

پس باید حتما فکری به حال جا به جایی قفل های کلیدی و جایگزینی آن با قفل الکترونیکی بکنید چون با نصب قفل الکترونیکی روی درب منزل یا محیط اداری به راحتی به محض اینکه پشت درب می رسید می توانید بدون هیچ دردسری درب را با اثر انگشت یا رمز باز کنید و وارد شوید و به این شکل هم سرعت کارها بالا می رود هم هیچ وقت نگران جا گذاشتن کلیدها نیستید.

اگر یک فرد پر مشغله هستید خرید قفل الکترونیکی به شما کمک میکند که آرامش بیشتری داشته باشید

 

برای مطالعه در زمینه دستگیره های هوشمند کلیک کنید.

یا معمولا هر جا که برسند آنها را جا میگذارند و به محض اینکه به جلوی درب خانه می رند تازه متوجه می شوند که چه اتفاق بدی افتاده است و ساعت ها از وقت گرانبهایشان را باید صرف پیدا کردن یک کلید ساز بکنند تا بتواند درب را برای آنها باز کند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%ba%d9%84%d9%87/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

قفل کارتی و هتلی هم مانند تمامی محصولات دیگر دارای مزایا و معایبی است و در هنگام استفاده از آن ممکن با مشکلاتی مواجه شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با این مشکلات آشنا سازیم و نحوه رفع آنها را برای شما توضیح دهیم.

برای خرید قفل های هتلی کارتی وارد سایت یوکا شوید.

قفل هتلی هیچ کارت یا کدی را نمی شناسد

همه ی درهای هتل ها کلید مخصوص به خود را دارند. معمولا، دو قفل به مهمانان داده میشود ولی همیشه یک قفل یدک وجود دارد و هم چنین قفل مرجع تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کرد. هر از گاهی قفل هتلی در هیچ کدام از کلیدها حتی کلید مرجع را نمی شناسد. دلیل این امر معمولا الکترونیکی است ولی فقط قفل سازها راه چاره را می دانند.

دسته ی در می چرخد ولی در لحظه ی آخر در باز نمی شود

این مورد به ندرت اتفاق می افتد و دلیل آن اینست که اجزای قفل هتلی با هم درست کار نمی کنند. استفاده ی بیش از حد یا نامناسب از قفل توسط مهمانان قبلی می تواند باعث این امر بشود. در باید مجدد از اول درست شود تا قفل آزاد شود و دسته بچرخد و در باز شود. شما می توانید در و قفل کارتی هتلی را تعویض کنید یا دستگیره را جابجا کنید تا همه چیز درست بشود.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 30 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

قفل سنتی نیاز به روش سنتی برای باز کردن به مانند کلید دارد. کلید وسیله‌ای است که همگی ان را به گم کردن، جا گذاشتن و حتی شکستن در قفلی در می‌شناسیم. پس زمان آن رسیده است که با کلیدها برای داشتن زندگی راحت و بی‌دردسر خداحافظی کنیم. نه اینکه درب‌هایمان را قفل نکنیم، بلکه آن‌ها را با قفل الکترونیکی دیجیتال ایمن‌تر کنیم.

برای خرید قفل های الکترونیکی دیجیتال وارد سایت یوکا شوید.

قفل دیجیتال دیگر به مانند قفل سنتی نیازی به وارد کردن کلید و باز کردن آن دارد. از این رو نه تنها راحتی در باز و بسته کردن دارد، می‌تواند امنیت درب و ساختمان شما را بیش از پیش تأمین کند. روش‌های نوینی که این قفل ها برای باز شدن استفاده می‌کند حسگر انگشت، تشخیص صورت و همچنین وارد کردن رمز فیزیکی است.

تفاوت قفل مکانیکی و دیجیتال

شاید اولین تصویر ذهنی که از تمام قفل های الکترونیکی دارید، قفل هتلی روی درب هتل‌ها است. اما باید بدانید که این قفل ها نمونه‌ای هوشمندتر و همچنین کاربردی‌تر از قفل‌ کارتی است. شما برای باز و بسته کردن درب نیازی به صدور کارت برای هر کس که مجاز به ورود هست، ندارید. بلکه با دادن رمز عددی، وارد کردن اثر انگشت فرد مجاز و همچنین شناساندن صورت او به چشمی قفل اجازه ورود به او می‌دهید.

دقت در خرید قفل دیجیتال الکترونیکی

به هنگام خرید این قفل های الکترونیکی دیجیتال از فروشنده در مورد سطوح امنیتی این قفل‌ها سؤال کنید. اگر قرار است که قفل وظیفه نگهداری از اتاقی که اسناد مهم در ان دارید، بر عهده بگیرد، بهتر است از قفل‌هایی که دارای امنیت بالا هستند استفاده کنید. همچنین از فروشنده گارانتی و خدمات پس از فروش قفل را جویا شوید.
منبع:
https://ddlock.net/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 36 چهارشنبه 24 دی 1399 نظرات (0)

بسیاری از افراد نمی توانند قفل الکترونیکی را با قفل های سنتی جایگزین کنند و این قابل درک است. نگرانی هایی در ذهن این افراد وجود دارد که مانع این تغییر می شود. نکات زیر به شما کمک می کند تا راحت تر با زندگی بدون کلید کنار بیایید.

برای خرید قفل های الکترونیکی  کلیک کنید.

هفت تفکر غلط در مورد قفل الکترونیکی

۱٫ وقتی برق قطع شود قفل هم از کار می افتد

بسیاری از قفل های الکترونیکی در زمانیکه شارژ باتری آنها رو به پایان است به شما هشدار می دهند؛ برخی از این قفل ها دارای سیم پیچی مخصوص شارژ باتری هستند و تقریبا همه ی آن ها با کلید سنتی هم باز می شوند. یعنی اگر قفل الکترونیکی کار نکرد یا شارژ نداشت شما می توانید با استفاده از کلید معمولی در را باز کنید.

 اگر دکمه های آن خراب شود چه باید کرد؟

این دکمه ها خراب نمی شوند و بسیاری از آنها صفحه ی لمسی ضد خش دارند که در هوای بارانی و یا حتی زمانی که دستکش دارید هم کار می کنند. اگر افراد نمی خواهند کسی رمز قفل را یاد بگیرد بهتر است که صفحه را دستمال بکشند.

قفل های سنتی ایمن تر هستند

همه ی قفل ها درجه ی ایمنی خاصی دارند که باید بررسی شود؛ این مطلب برای قفل های سنتی و الکترونیکی صادق است. درجه ی یک بالاترین میزان ایمنی است که برخی قفل های الکترونیکی این درجه از ایمنی را دارند. با این حال، اگر قفل های سنتی دارای ایمنی پایین تر از سطح ۲ باشند ایمنی بالایی ندارند. هر چه قفل ارزان تر باشد ایمنی آن هم پایین تر است.

کلیدهای فیزیکی قابل اعتمادتر هستند

همه ی ما در زندگی کلیدهای خود را گم کرده ایم و بیرون منزل مانده ایم؛ و همیشه دنبال جایی برای پنهان کردن کلیدهای یدک خود می گردیم. قفل های الکتریکی این نگرانی ها را از بین می برند. شیوه های بسیاری برای باز کردن این قفل ها وجود دارد؛ این شیوه ها شامل رمز، اثر انگشت یا کنترل از راه دور می باشند. برای مهمانان زمان بندی مشخصی را انجام دهید تا بتوانند بدون نیاز به کلید به منزل شما وارد شوند. دیگر نگران کلیدهای یدک خود نباشید زیرا با قفل الکترونیکی دیگر به آنها نیازی نیست. این قفل ها پایانی بر همه ی دزدی هاست!

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%ba%d9%84%d8%b7-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 2,717
  • بازدید کلی : 9,051