loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 25 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

تمامی قفل های الکترونیکی درب موجود در بازار به یک شکل کار نمی کنند. آنها می توانند به شیوه های زیر فعال شوند:

  • صفحه کلید
  • یک سیگنال وایرلس (بی سیم)
  •  دستور صادر شده از اینترنت
  • بیومتری

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید

قفل الکترونیکی با صفحه کلید

صفحه کلیدها دارای دکمه و یا صفحه ی لمسی هستند و با توجه به نوع قفل ده، بیست یا حتی سی کاربر می توانند رمزهای جداگانه داشته باشند. این یکی از مواردی است که وقتی تعداد کاربرها زیاد است باید به آن توجه کنید.

برای اینکه به امنیت بالاتری برسید از صفحه کلیدی استفاده کنید که جای انگشت شما بر روی آن نماند. این کار باعث می شود که صفحه کلید خراب نشود و رمز برای دیگران آشکار نشود. بهترین نوع قفل های دیجیتال دارای سیستمی هستند که بعد از سه بار وارد کردن رمز اشتباه خاموش می شوند (مانند ویژگی مشابه در دستگاه ATM)

قفل وایرلس

استفاده از سیستم دسترسی از راه دور مانند یک کلید الکترونیک یا برنامه ی موبایل (با سیگنال بلوتوث یا Zwave) می توانید درب منزل خود را وقتی نزدیک می شوید باز یا بسته کنید. این تنظیمات مربوط به قفل در صورتی که شما وسایل زیادی به همراه دارید یا هوا تاریک است و درست نمی بینید بسیار کاربردی است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 32 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

وقتی صحبت از انواع این قفل ها می شود تعداد مشخصی وجود دارد که قفل کارتی آهن ربایی، قفل های کارتی RFID و کارت های هوشند می باشند که هر کدام مزایای خود را دارند. قفل های کارتی آهنربایی تقریبا ۵۰ سال است که در هتل ها استفاده می شوند و رویکردی به صرفه برای دسترسی آسان را برای ما فراهم می کنند. کارت های RFID ماندگاری و دوام بیش تری دارند ولی هزینه ی آن ها نیز بالاتر است. این قفل ها باید بدون هیچ گرد و خاکی باشند تا قسمت آهنربایی کثیف نشود و به مشکل نخورد.

برا اشنایی با قفل کارتی کلیک کنید.

کارت های هوشمند که جدیدترین سیستم قفل کارتی می باشد امنیت بالاتری داند ولی فرصت های شخصی سازی بازاریابی را هم برای شما فراهم می سازند. کارت های هوشمند مهمانان به هتل ها امکان می دهد تا الگوهای حرکتی مهمانان را بررسی کنند. این کار باعث می شود که برای هر مهمان یک پروفایل با تمامی سلیقه های او باز شود تا سرویس های مناسب به آن شخص ارائه شود.

کارت های هوشمندی که توسط کارکنان هتل مورد استفاده قرار می گیرند در بررسی میزان تعهد کاری آنها بسیار موثر است و مزایای بسیار زیادی دارد.آنچه هنگام خرید قفل های هتلی باید بدانیم

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

برای قفل های RFID باید بدانید که چیپ مخصوص روی دستگاه از چه نوعی است. این اطلاعات در دفترچه ی مربوط به قفل یافت می شود و یا در صورت نیاز باید از فروشنده پرسیده شود. هم چنین، شما می توانید کارت های خود را برای یک فروشنده ی مطمئن بفرستید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

گزینه های متعددی برای انتخاب نوع قفل هتل ها وجود دارد. با این حال، با انتخاب دقیق و مناسب می توان از کیفیت کارت، قیمت و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 31 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

قفل الکترونیکی که برای منزل استفاده می شوند معمولا دارای یک صفحه کلید یا دکمه هستند تا بتوانید در آنها اعداد را وارد کنید و قفل درب را باز کنید. امروزه، قفل های الکتریکی تنها درب منزل شما را باز نمی کنند بلکه شما می توانید با استفاده از آنها ماشین خود را هم باز و بسته کنید. برخی از این قفل ها با استفاده از کامپیوتر و موبایل هوشمند هم قابل استفاده هستند.

برای خرید قفل الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

ایده ی اصلی قفل های الکتریکی بسیار ساده است. به جای اینکه از کلید استفاده کنید و نگران گم شدن آن باشید، تنها چند دکمه را فشار می دهید یا با استفاده از صفحه کلید رمزی را وارد می کنید تا درب منزل باز شود. برخی از این قفل ها با استفاده از کلید هم کار می کنند تا هنگام خروج از منزل با کلید در را قفل کنند. اگر شما از آن دسته قفل های الکتریکی دارید که سیلندر مکانیکی دارند ایمنی قفل شما به اندازه ی همان قفل مکانیکی خواهد بود. وقتی قفل دارای سیلندر مکانیکی می باشد دزدها به راحتی می توانند از آن عبور کرده و وارد منزل بشوند.

 

چرا باید قفل الکترونیکی بخریم ؟

– راحتی. قفل الکترونیکی امنیت بالایی دارند و وقتی شما وارد منزل می شوید با یک صفحه کلید مجدد درب منزل را قفل می کنید. وقتی که درب منزل را با کلید باز و بسته کنید بعضی اوقات فراموش خواهید کرد که درب را قفل کنید. علاوه بر این، اگر بیش از یک نفر به سیستم منزل دسترسی دارند استفاده از رمز و صفحه کلید به مراتب آسان تر از کلنجار رفتن با دسته کلید است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 36 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

۱٫ با استفاده از قفل کارتی دیگر نیازی به استفاده از کلید ندارید

ردیابی کارکنان با استفاده از کلید کار سختی است. اگر شما کارمندان زیادی داشته باشید که در شیفت های مختلف کار می کنند این کار خیلی دشوارتر خواهد بود؛ ولی اگر یک سیستم دسترسی کارتی یا همان قفل کارتی نصب کنید همه ی مشکلات حل می شود. به جای اینکه به سرپرست ها کلید بدهید با استفاده از نرم افزار به آنها دسترسی به نقاط مختلف را می دهید. با این شیوه دیگر نگران اینکه کدام کلید دست چه کسی است نخواهید بود.

برای خرید قفل کارتی کلیک کنید.

۲٫ استفاده ی آسان از قفل هتلی کارتی

ورودی هایی که با کلید باز می شوند به نوعی مشکل ساز هستند زیرا ممکن است خراب شوند و به تعمیرات احتیاج داشته باشند و اینکه کلیدها به مرور زمان کهنه شده و قابل استفاده نخواهند بود. دسترسی از طریق پین کد هم زحمت های خودش را دارد. کارمندان باید رمز ورود را به خاطر بسپارند تا بتوانند وارد ساختمان بشوند. ولی با یک سیستم قفل کارتی و یا استفاده از قفل کارتی در  هتل ها تنها یک کارت را با خود حمل می کنند و نیازی به حفظ کردن رمزهای پیچیده و یا ور رفتن با قفل های بدقلق ندارند.

۳٫ ایمنی بیش تر

قفل کارتی به اندازه ی قفل های سنتی آسیب پذیر نیست و این به تنهایی به امنیت ورودی های ساختمان می افزاید. این سیستم کارتی به شما کمک می کند تا رفت و آمد افراد را کنترل کنید و در صورت نیاز می توانید دسترسی را محدود کنید و کارت ها را موقتا مسدود کنید تا اطلاعات مورد نیاز را به کامپیوتر سیستم وارد کنید.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%88%db%8c%d8%b2%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

قفل‌ کارتی که در صنعت هتلداری طرفداران زیادی را پیدا کرده است یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های امنیتی مورد استفاده در هتل‌ها، ادارات و سالن‌های ورزشی هستند. این قفل‌ها که تنها با استفاده از یک باتری قلمی شارژ می‌شوند و نیازی به استفاده از برق و اتصالات و سیم‌کشی آن ندارند. قفل هتلی به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس قرار دارند.

در سیستم آفلاین تنها با استفاده از کارت همه‌ی کارها انجام می‌شود ولی در سیستم آنلاین قفل‌ها با یک سیستم وایرلس که به نرم‌افزار متصل است به راحتی کنترل می‌شوند و نیازی نیست که کارکنان هتل آن را دائم کنترل کنند. قفل‌های کارتی هتلی در مدل‌های مختلف وجود دارند. که در این نوشته شما را با انواع مختلف آنها آشنا خواهیم ساخت.

برای خرید قفل هتلی کلیک کنید.

یکی از مدل‌های قفل‌های کارتی قفل هتلی RFID است که در دو فرکانس ۱۲۵ کیلو هرتز (تمیک) و ۱۳٫۵۶ مگاهرتز (مایفر) موجود هستند. قفل‌های تمیک فقط برای باز و بسته کردن درب مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد دیگری نخواهند داشت. قفل‌های مایفر در هر مکانی که این تکنولوژی را داشته باشد قابل استفاده هستند.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84%e2%80%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

نصب قفل های الکترونیکی مزایای زیادی دارند که چند نمونه از آنها در زیر آمده است.

1) با نصب قفل الکترونیکی اثر انگشتی نیاز به حفظ رمز ورود نیست

این مورد برای کسانی که حافظه‌ی خوبی ندارند یک مزیت فوق‌العاده به حساب می‌آید. خوب است بدانید که با نصب قفل‌های الکترونیکی دیگر هیچ عدد و رمزی را نیاز ندارید و به راحتی می‌توانید تردد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل الکترونیکی کلیک کنید.

2) قفل الکترونیکی اثر انگشتی ایمنی بالا دارد

اثر انگشت هر فرد متعلق به خودش است و هیچ دو نفری اثر انگشت مشابه ندارند. این قفل‌ها به شما این اطمینان را می‌دهند که به جز خودتان هیچکس نمی‌تواند درب منزل را باز کند و شما با خیالی آسوده منزل را ترک خواهید کرد و به کارهای روزمره‌ی خود خواهید رسید. این را هم بدانید که اثر انگشت شما تا آخر عمر ثابت است و تغییری نخواهد کرد پس دیگر هیچ‌گاه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. هم‌چنین، سیستم این قفل‌ها به شیوه ای طراحی شده است که امکان نفوذ به آن نزدیک به صفر است.

اگرچه این قفل‌ها دارای مزایای بسیاری هستند ولی باید در نظر داشت که تغییرات آب و هوایی و هوای سرد ممکن است باعث شود که دستگاه اثر انگشت شما را خوب شناسایی نکند و یا حتی درب برای شما باز نشود. پس زمانی که قصد دارید قفل مناسب خریداری کنید باید به همه‌ی جوانب توجه کنید تا قفل دیجیتال مناسب منزل خود را خریداری کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

قفل های کارتی ار پرکاربردترین قفل ها در هتل ها و شرکت های بزرگ هستند. کلید های این قفل ها، کارت های مغناطیسی هستند که اطلاعات کاربران و اطلاعات لازم برای باز کردن قفل ها را در خود ثبت میکنند و با استفاده از آن زمانی که کارت را به درب نزدیک کنیم، درب باز میشود.

این سیستم برای زمان هایی که اطلاعات زیادی باید ثبت شود بسیار مناسب است، هتلداران معمولا ترجیح میدهند که از این قفل ها برای درب های اتاق ها استفاده کنند، در نوشته های قبلی برخی از مزایای استفاده از قفل هتلی را توضیح دادیم. در این نوشته تکنولوژی های به کار رفته در این قفل ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

برای اشنایی با قفل های کارتی کلیک کنید.

مکانیزم کار قفل کارتی

نحوه استفاده و نحوه کار قفل های کارتی به این شکل است که زمانی که مهمانی اتاقی را در هتل رزور میکند، اطلاعات مهمان در کارت ثبت میشود و همچنین از طریق سیستم مدیریت قفل ها، کارت به قفل اختصاص داده میشود، زمانی که کاربر کارت را جلوی کارت خوان قفل قرار میدهد، اطلاعات کارت توسط کارتخوان بررسی میشود و پس از اعتبار سنجی، تایید میشود و درب باز میشود.

چه اطلاعاتی در این قفل ها ثبت میشود؟

از آنجایی که ذخیره شدن اطلاعات کاربران در کارت های هتلی برای تامین امنیت آنها ضروری است، پرسنل هتل اطلاعات را داخل این کارت ها دخیره میکنند. اما چه اطلاعاتی در این قفل ها دخیره میشود؟ آیا اطلاهات حساس کارابران هم داخل آنها ذخیره میشود؟

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 28 جمعه 13 فروردین 1400 نظرات (0)

هتل هوشمند به هتلی گفته میشود که درون اتاق ها از تکنولوژی های کنترلی و هوشمند برای فراهم کردن آسایش مهمانان مانند قفل های کارتی هتلی استفاده کرده باشد، استفاده از این تکنولوژی ها در ساختمان باعث میشود که کاربران از زمان ورود به اتاق تا لحظه ای که از آن خارج شوند بتوانند کارهای خود را با کمک گرفتن از سیستم های هوشمند و به شکل خودکار انجام دهند.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی هوشمند

در سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند این قابلیت به کار گرفته شده است که زمانی که دمای هوای اتاق از میزان خاصی بیشتر شود دما را پایین می آورد و در حد مطلوبی قرار میدهد و مانند سیستم روشنایی هوشمند، در مواقع غیر ضروری به صورت خوودکار خاموش میشود.

برای خرید قفل کارتی هتلی کلیک کنید.

سیستم قفل های امنیتی هوشمند

یکی دیگر از سیسم های هوشمند هتلی و استفاده از قفل کارتی هتلی هوشمند است، این قفل ها رفت و آند مهماناان به داخل اتاق ها را ساده تر میکند و به آنها اجازه میدهد که به جای حمل کلید و نگرانی مدام در مورد گم کردن آنها درب را با استفاده از کارت های RFID باز کنند، استفاده از قفل الکترونیکی برای کنترل و دسترسی به اتاق ها باعث میشود که مسافرانی که در هتل اقامت دارند دیگر نگران امنیت و به سرقت رفتن وسایلشان در زمان هایی که در اتاق حضور ندارند نباشند، زیرا این قفل ها را نمیتوان به سادگی باز کرد و به آنها دسترسی داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/

امیرحسین سلطانی بازدید : 21 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

آمارهای منتشر شده از دزدی های انجام شده در سال های اخیر نمایانگر این موضوع است که به طور میانگین در روز حدود ۲۰۰۰ سرقت در کشور انجام میگیرد، که رقم بسیار بالایی است، بیشتر دزدی های صورت گرفته معمولا در از درب اصلی ورودی خانه ها و به دلیل پایین بودن امنیت خانه صورت میپذیرد.

 بیرون خانه بایستید و اطراف خانه یا محل شرکتتان را به خوبی بررسی نمایید و سعی کنید مکان هایی را که سارق میتواند در آنها مخفی شود را بررسی کنید و ببنید مکانی مانند بوته های انبوه و درختان یا دیواری در اطراف خانه وجود دارد که سارق بتواند در آن کمین کند تا محض بدست آوردن فرصت مناسب وارد خانه شما شود.

برای افزایش امنیت خانه خود کلیک کنید.

گاهی افراد فقط به فکر امنیت خانه هستند و امنیت درب پارکینگ را به کلی فراموش میکنند، حتما درب پارکینگ را بررسی کنید و در صورت امکان از درب های ریموت دارد استفاده کنید و از قفل الکترونکیی برای قفل کردن آن استفاده نمایید تا سارقان موفق به باز کردن آن نشوند.

پنجره های پایینی را بررسی کنید که حفط داشته باشند به ین دلیل که گاها پنجره ها پایین هستند و سارق میتواند به کمک نردبان و شکستن شیشه خیلی راحت و بدون درد سر وارد خانه شود، انواع خاصی از قفل دیجیتالی وجود دارد که میتوان آن را روی پنجره ها هم نصب کرد تا سارق در صورت وجود شببند و نرده های محافظ نتواند با شکستن قطعه کوچکی از پنجره وارد خانه شود.

آیا در اطراف منزل شما درختان بلندی وجود دارد که سارقان میتوانند با بالارفتن از وارد خانه شما شوند؟ معمولا درختان دسترسی به پنجره ها را ممکن میکنند. برای همین برای کیپ کردن پنجره ها و جلوگیری از ورود افراد غریبه به خانه حتما از مهر و موم مناسب برای بستن پنجره ها استفاده نمایید.

آیا شما هم از افرادی هستنید که کلیدهایشان را در جاکفشی و یا زیر گلدان مخفی میکنند؟ از انجام اینکار به شدت بپرهیزید به این دلیل که زمانی که فردی از مکان کلید اطلاع داشته باشد به سادگی وارد خانه شما خواهد شد. همچنین سارقان اولین جایی که برای پیدا کردن کلید خانه بررسی میکنند همین مکان ها است. اگر از قفل الکترونیکی استفاده کنید دیگر نیازی به استفاده از کلید نیست و میتوانید بدون کلید و تنها با اثر انگشت یا رمز به داخل خانه دسترسی داشته باشید و جلوی ورود افراد بیگانه به خانه را هم بگیرید.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



امیرحسین سلطانی بازدید : 41 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی مردم رو به استفاده از تکنولوژی های جدید برای زندگی می آورند، یکی از تکنولوژی هایی که میتواند به بهبود زندگی مردم کمک کند نصب قفل کارتی روی درب آپارتمان ها است.

امنیت یکی از مواردی است که همه مردم در زندگی به آن نیاز دارند، یکی از زیر شاخه های امنیت، امنیت خانه و خانواده و وسایل با ارزش فرد است، میتوان با نصب تجهیزات امنیتی روی درب های ورودی آپارتمان امنیت آن را تضمین کرد و همچنین زمانی که در منزل نیستید نگران امنیت آپارتمانتان نباشید.

برای خرید قفل کارتی وارد سایت یوکا شوید.

قفل های کارتی استفاده شده روی درب آپاتمان هم مانند قفل های هتلی برای باز شدن نیاز به کارت دارند، اما بیشتر این قفل ها علاوه بر کارت با کد های رمزی و اثر انگشت نیز باز میشوند. تا در صورتی که کارت را فراموش کردید پشت درب نمانید.

هنگام استفاده از این قفل ها دیگر لازم نیست که یک دسته کلید برزگ را همیشه با خود به همراه داشته باشید و میتوانید با استفاده از هر یک از روش های یاد شده در بالا به قفل دسترسی داشته باشید.

نصب این قفل ها روی درب آپارتمان نه تنها باعث امنیت درب وردی آن میشود بلکه ظاهر ویژه و زیبایی به آن میبخشد که دستگیره درب را در مقایسه با قفل های معمولی متمایز میکند. با استفاده از هر یک از مدل های قفل الکترونیکی میتوانید امنیت و سهولت در استفاده را داشته باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 2,708
  • بازدید کلی : 9,042