loading...
علم و فناوری
امیرحسین سلطانی بازدید : 29 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

قفل الکترونیکی از تکنولوژی های جدیدی هستند که امنیت زندگی انسان را تامین میکنند، اگر از تجهیزات امنیتی برای تامین امنیت در جوامع استفاده نشود سارقان و جنایتکاران میتوانند به سادگی وارد حریم خصوصی افراد شوند و آمار جرم و جنایت در آنها به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

امارهای منتشر شده نشان میدهد که خانه هایی که در آنها از سیستم های امنیتی استفاده نمیشود نسبت به خانه های دیگر بیشتر در معرض سرقت قرار دارند.


برای خرید قفل الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

برای همین هم هست که بسیاری از شرکت های بزرگ و واحد های مسکونی روی به استفاده از سیستم های امنیتی پیشرفته تر برای حفاظت از محل زندگی یا کارشان آورده اند، سیستم های بیومتریک یکی از این تکنولوژی های جدید هستند که به وسیله آنها میتوان از درب های ورودی ساختمان ها محافظت کرد.

در گذشته از این تکنولوژی تنها در شرکت های بزرگ و نظامی استفاده میشد و استفاده از قفل الکترونیکی اثر انگشتی یا تشخیص چهره تنها در انحصار شرکت های بزرگ بود اما این روز ها همه افراد میتوانند این تکنولوژی روی دربهای ورودی منزل خود استفاده کنند و آرامش زهنی زیادی در حین استفاده از آنها داشته باشند.

قفل بیومتریک چیست؟

قفل های بیومتریکی از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده میکند که دسترسی به درب ها با توجه به فیزیک بدن را فراهم میکنند. و بر خلاف قفل کارتی که از یک شی فیزیکی استفاده میکنند از خود بدن فرد برای باز شدن استفاده میکنند.

مهمترین نوع قفل های دیجیتال، قفل اثر انگشت است که با استفاده از سنسور اثر انگشت کار میکند، به دلیل اینکه همه افراد اثر انگشت ثابت و منحصر به فردی دارند، این قفل ها با قرار دادن اثر انگشت هویت افراد را تعیین میکنند و سپس درب ها را باز میکند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

امیرحسین سلطانی بازدید : 43 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

پنل های نمایشگر در هتل ها به تابلو هایی گفته میشود که در هتل ها برخی اوقات در کنار قفل های کارتی نصب میشوند و وضعیت اتاق های هتل را به پرسنل آنها نمایش میدهند. تا بتوانند از وضعیت مهمانانی که در اتاق هستند اطلاع داشته باشند.

برای اعلام وضعیت در اتاق ها در داخل اتاق تابلویی در کنار تخت مهمان وجود دارد که روی آن دکمه ای لمسی وجود دارد که با فشردن آن این امکان را به کاربر میدهیم تا به پرسنل اطلاع دهند که وضعیت در اتاق به چه صورت است، پس از فشردن کلید روی پنل، پرسنل اتاق متوجه میشوند که شما در حال استراحت هستید و اگر میخواهند اتاق را مرتب کنند باید کمی منتظر بمانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل کارتی کلیک کنید.

میتوانید پنل هایی از جنس پلاستیک و شیشه را در رنگ های مختلف مانند مشکی، سفید، نقره ای و طلایی بیابید.

برخی از ویژگی های پنل نمایشگر و تابلو فرمان هتل

  • این پنل ها مقاومت بالایی دارند و قابلیت کار کردن در دماهای بین -۱۰ تا ۶۰ درجه را دارند.
  • نمایشگر های بکار گرفته شده در این تابلو ها از نوع LED هستند.
  • برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.
  • موارد کنترلی تابلو هتلی

  • مزاحم نشوید
  • لطفا سبر کنید
  • زنگ
  • روشن شدن

برای اطلاع بیشتر از انواع مختلف تابلو فرمان هتل میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/

امیرحسین سلطانی بازدید : 18 شنبه 30 اسفند 1399 نظرات (0)

به سیستم هایی که برای خواندن و تشخیص اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد، سیستم های شناسایی گفته میشود، سیستم های شناسایی مختلفی در وجود دارند که هر یک از آنها از روشی خاص و سخت افزار های مخصوصی استفاده میکنند مانند قفل های هتلی.

مزایا استفاده از سیستم های RFID

استفاده از این سیستم ها مزایای زیادی را در پی دارد، یکی از این مزایا کاهش سرقت و دزدی است، از نمونه های استفاده از این کارت ها استفاده از آنها در هتل ها و به عنوان قفل هتلی است.

برای اشنایی با قفل هتلی کوارد سایت یوکا شوید.

هتل هایی که از این روش استفاده میکنند امنیت بالاتری دارند و تعداد سرقت های انجام شده در آنها بسیار کمتر است.

یکی از این سیستم ها سیستم امواج رادیویی و یا RFID گفته میشود. در این سیستم از Tag هایی که میتوانند به صورت کارت باشند استفاده میشود، اطلاعات مورد نیاز در کارت ها ذخیره میشود و یک کارت خوان هم در سمت دیگر قرار دارد که این قابلیت را دارند که اطلاعات ذخیره شده در کارت ها را بخوانند.

به این دلیل به این روش، سیستم امواج رادیویی گفته میشود که میتوانند از راه دور ارتباط برقرار کنند و اطلاعات و سیگنال های الکترونیکی را بدون تماس انتقال دهند. و کارت خوان این قابلیت را دارد که از راه دور مثلا فاصله ۱ متری اطلاعات را شناسایی نمایند.

برای اشنایی با قفل های دیجیتال کلیک کنید.

زمانی که کارت های مخصوص را در مقابل کارت خوان قرار میدهید، تراشه هایی که در داخل کارت قرار دارند با آنتن ها ارتباط برقرار میکنند و اطلاعات را دریافت میکنند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-rfid/

امیرحسین سلطانی بازدید : 27 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

کارت های مایفر یکی از انواع کارت های RFID است با که با استفاده از امواج رادیویی ارتباط برقرار میکند، درو این کارت ها چیپ های با قابلیت خواندن و نوشتن وجود دارد که درون آنها حافظه داخلی وجود دارد که میتواند اطلاعات را داخل خود ذخیره نماید. برخی از انواع این کارت برای سیستم های حضور و غیاب و بلیت های الکترونیکی کاربرد دارد، همچنین از این قفل ها در قفل کارتی هتل و پاورسوئیچ هم استفاده میشود.
برای اشنایی با قفل کارتی کلیک کنید.

روش تولید کارت های Mifare

برای تولید کارت های مایفر نیاز به انجام فرایند خاصی است که بتوان چیپ ها را داخل کارت جایگذاری نمود. در تولید این کارت ها چیپ ها و آنتن ها را دور تا دور کارت قرار میدهند تا مداری را تشکیل دهد که قابلیت برقراری ارتباط را داشته باشد. به این مدار ها inlay میگویند.

برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

پس از اماده سازی کارت ها، میتوان روی آنها طرح های دلخواه را چاپ کرد و برای کاربردهای گوناگون از آنها ساستفاده نمود. همچنین در تولید این کارت ها میتوان از ورق های ۳۰۰ میکرونی pvc چاپ شده استفاده کرد، در این حالت پس از پایان برش این کارت ها، آنها در سایزهای مناسب و با طرح دلخواه در دسترس هستند.

منبع:

https://ddlock.net/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%81%d8%b1/




امیرحسین سلطانی بازدید : 25 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

این روز ها انواع اثر انگشتی این دستگاه ها محبویت بیشتری پیدا کرده اند، و کمتر از دستگاه های کارتی استفاده میشود که تقریبا مشابه قفل کارتی هستند، اما با این حال دستگاه های کارتی محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

تمام دستگاه های حضور و غیاب علاوه بر خود دستگاه دارای یک نرم افزار حضور و غیاب هم هستند، که یک داشبورد مدیریتی را در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید به راحتی پرسنل را کنترل نمایید، و در شرکت پس از فرا رسیدن ماه گزارش ها را به داخل سیستم انتقال دهند، و بتوانند نموداری شماتیک از ورود و خروج کارکنان در اختیار قرار دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل کارتی کلیک کنید.

قابلیت های منحصر به قرد دستگاه های حضور  و غیاب

امکان تعریف ارسال پیام به شماره های کارت های تعریف شده.

برای اشنایی با قفل های هوشمند کلیک کنید.

مجهز به صفحه نمایش ۶۴*۱۲۸ پیکسل
امکان ثبت تردد های ویژه در سیستم، مثلا ماموریت، مرخصی، تاخیر
مجهز به محافظ قطع کننده برق برای عمر بیشتر باتری ها
امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف مانند مدیر و کاربر
مجهز به تقویم فارسی و ساعت تابستانی

منبع:

https://ddlock.net/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

قابلیت های ارائه شده توسط قفل الکترونیکی شامل ایمنی کلیه مکان ها از بخش عمومی تا خصوصی است. این قفل ها مانند سایر قفل های ایمنی ، الکترونیکی هستند و طیف گسترده ای از نیازها را پوشش می دهند.

با استفاده از این قفل های الکترونیکی ، هرگونه مشکل امنیتی ، چه برای ساختمانهای مسکونی و چه برای مهمترین سازمان های دولتی ، به بهترین وجه ممکن برطرف می شود.

برجسته ترین تولید کنندگان وسایل ایمنی واحدهای قفل برقی را به فروش می رسانند.

برای اشنایی با قفل الکترونیکی کلیک کنید.

اکنون بیشتر اتومبیل ها به نوعی سیستم کلید الکترونیکی مجهز شده اند. و سوال اینجاست که مشکلات فنی در این رابطه چیست؟

قلاب های برقی

سیلندرهای برقی دارای نگهدارنده بهاری هستند که پیچ و مهره را روی قفل دستکاری می کند. دارنده بدون ابزار مناسب برای ورود ، محکم در جای خود باقی می ماند. دستگاه تنها با تأیید صحیح نگهدارنده ، شل شده و به عقب کشیدن پیچ اجازه می دهد.

این نوع قفل الکترونیکی می تواند بدون امنیت و یا عدم اطمینان باشد. اما بسته به کدهای ساختمان برای منطقه شما و نوع ساختمان ، ممکن است فقط یک نوع قفل وجود داشته باشد و شما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید.

جمع شونده

این قفل الکترونیکی به طور انحصاری طراحی شده است تا از fail-secureاستفاده کند.

“جمع شدن” یا “انقباض” برای این دستگاه بدان معنی است که در صورت استفاده از جریان الکتریکی ، پیچ جمع می شود.

پیچ تا زمان قطع برق در این حالت باقی خواهد ماند. در صورت عدم وجود جریان الکتریکی ، پیچ در حالت ایمن باقی خواهد ماند. بنابراین اقدامات ویژه اضطراری نیاز به اقدامات امنیتی ویژه دارد.

از آنجا که این دستگاه از قدرت امنیتی بالایی برخوردار است ، برای باز کردن زنگ آتش (در صورت نیاز یا نیاز) ، منبع تغذیه جداگانه ای لازم است.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

 

امیرحسین سلطانی بازدید : 19 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

در اینجا به برخی از متداول ترین انواع قفل هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند مانند قفل های الکترونیکی درب می پردازیم. قفل ها همراه همیشگی درها هستند به همین دلیل انواع مختلفی از درب ها  و انواع مختلفی از قفل درب وجود دارد که هر کدام دارای کاربردهای مختلفی هستند.

قفل های اهرمی بی سیم

توجه داشته باشید که نباید قفل های اهرم مغزی را با برخی دیگر از قفل های اهرمی اشتباه کنید ، که در فضاهای تجاری نیز به عنوان قفل درب تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال قفل های فشار دکمه ای یکی دیگر از انواع قفل های تجاری است که در کلیه آنها استفاده نمی شود.

برای اشنایی با قفل الکترونیکی وارد سایت یوکا شوید.

قفل های اهرمی را می توان با یک کلید یا ترکیبی از کلید و دکمه باز کرد. برای این نوع قفل الکترونیکی ، یک دکمه فشار در قسمت داخلی و یک دکمه کلید در قسمت بیرونی قرار داده شده است تا افراد با دسترسی به کلید بتوانند وارد شوند.

قفل صفحه کلیدی

از قفل های صفحه کلیدی می توان برای خانه ها و آپارتمان ها استفاده کرد ، اما بیشتر این قفل ها معمولاً در قلمرو تجاری مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ویژگی های منحصر به فردی دارند.

قفل های زبانه دار

به غیر از قدرت عمومی آنها ، قفل های زبانه دار برای فضاهای تجاری بسیار مناسب هستند زیرا از دوام ، بادوام بوده و آسیب نمی بینند.این قفل ها برای مکان هایی که بسیاری از افراد در آن سفر و باز و بسته می شوند ایده آل هستند.

قفل دیجیتال زبانه دار در استفاده از قفل های موجود در تجارت بسیار مؤثر است و از عملکرد داخلی بسیار خوبی برخوردار است. قفل زبانه ای از چندین عنصر اصلی تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا قفل های بسیار مطمئن در تجارت در اختیار کاربران قرار دهد.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/

امیرحسین سلطانی بازدید : 26 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله به طور مختصر انواع و اقسام قفل های هتل ، مزایا و مضرات استفاده از انواع قفل های کارتی و  هتلی سایر نکات در مورد قفل های هتل که به طور قطع باید در نظر بگیرید ، می خواند.

قفل هوشمند در خدمات هتلدارای

  • نصب قفل کارتی برای هتلداران یک سیستم مدیریت امنیت است. این قفل ها شیک و مدرن ، علاوه بر مزایای زیر ، مجتمع یک هتل را به همراه دارند.
  • قفل های هوشمند امکان دریافت گزارش از مسافران و کارکنان هتل را به اتاق ها می دهد.
  • زمان تمیز کردن خدمتکارها در اتاقهای هتل کنترل می شود.
برای خرید قفل کارتی وارد سایت یوکا شوید.
  • مدت و اعتبار رزرو اتاق مشخص شده است.
  • در هنگام تصادف می توان از کارت مخصوص استفاده کرد تا در شرایط اضطراری همه درها باز شود.
  • در صورت از بین رفتن کارت قفل هتل ، می توان آن را غیرفعال کرد و کارت جدیدی صادر کرد.
  • نصب این قفل ها در اتاق های کارکنان و کارکنان هتل می تواند ورود و خروج کارمندان را کنترل کند.

مزایای استفاده از قفل کارتی در خانه و محل کار

استفاده از قفل های هتلی در منزل و محل کار برای امنیت بالا مزایای بسیاری دارد.

قفل هتل فقط امنیت خانه را تأمین نمی کند. همچنین می توانید با تلفن هوشمند خود درها را باز کنید ، انبارها و املاک را چک کنید و سایر دستگاه های هوشمند را در خانه خود مدیریت کنید.

به عنوان مثال ، اگر در مسافرت های طولانی به سر میبرید و از خانه یا محل کار خود فاصله دارید ، می توانید در صورت لزوم با نرم افزاری که روی گوشی خود نصب کرده اید ، درب را باز کنید.
این قفل ها در صورتی که به اتوماسیون خانه هوشمند متصل شوند میتوانند مشکلاتی که در خانه اتفاق افتاده را از طریق اپلیکیشن موبایل ی گزارش دهند.
در صورت بروز مشکلات، باید هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنید. اگر قفل های سنتی و کلیدی روی درب یا خانه خود نصب کرده باشید ، دردسرهای زیادی را متحمل خواهید شد. و خیلی دیر از مشکلات آگاهی پیدا خواهید کرد.
داشتن یک قفل هوشمند یا قفلی که از کارت استفاده میکند کافی است که فقط یک خویشاوند را در هنگام خاموش کردن تلفن از آن مطلع کنید تا به درب برسد و شما از راه دور درب را باز کنید تا مشکل را برطرف کنید.

مبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/



امیرحسین سلطانی بازدید : 30 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

بودجه براي بخش امنيت تجاري و قفل الكترونيكي براي امنيت فيزيكي شما چيز بسيار مهمي است. با اين حال ، بسياري از مشاغل تجاري اغلب از اهميت بودجه امنيتي و مزايايي كه بودجه ريزي براي شركت خود به همراه دارد ، غافل هستند.

داشتن چيزي به نام بودجه امنيتي به شما امكان مي دهد تا به راحتي در بحران عواقب منفي سرقت در مشاغل حركت كرده و به حالت عادي برگرديد. البته بيشتر شركت ها تمايل دارند كه پول خود را صرف چيزهاي بسيار قديمي كنند و مسئله امنيتي اغلب از ديدگاه آنها پنهان است.

عوامل امنيتي كه بايد در بودجه امنيتي خود در نظر بگيريد عبارتند از:

امنيت فيزيكي

براي دستيابي به بهترين سطح ممكن امنيتي ، شركتها بايد اقدامات امنيتي جسمي را با اقدامات امنيتي سايبر تلفيق كنند. نمونه هايي از اقدامات امنيتي بدني شامل استفاده از سيستم هاي كنترل دسترسي ، دستگاه هاي نظارتي يكپارچه ، قفل هاي تجاري براي همه املاك و مستغلات و موارد ديگر. با به كارگيري قفل الكترونيكي در محل كار و فعاليت خود ميتوانيد امنيت درب هاي ورودي ساختمان را تامين نماييد.

براي اشنایی با  قفل الكترونيكي كليك كنيد.

امنيت هوش تجاري

با بودجه امنيتي ، مشاغل مي توانند وجوهي را اختصاص دهند كه به آنها اجازه مي دهد پروتكل هاي امنيتي خود را بدون تقصير حفظ ، جايگزين يا به روز كنند. اگر يك تجارت كوچك نياز به تعويض برخي قفل ها به قفل ديجيتال داشته باشد ، داشتن بودجه امنيتي مي تواند به پاسخگويي به برخي از سؤال هاي چالش برانگيز كه بايد مورد توجه قرار گيرد ، كمك كند.

اين امر به فرايندي منجر مي شود كه در صورت عدم موفقيت پروتكل خاص يا هنگامي كه نياز به تغيير چيزي براي مقابله با تهديدات جديد وجود دارد ، هيچ نقض امنيتي باقي نخواهد ماند. از بسياري جهات ، انجام اين كار مانند استفاده از پول نقد براي بودجه هاي امنيتي است. همه به روزرساني ها لزوماً فوري نيستند ، اما در صورت وجود بايد آنها را پياده سازي كنند.

چرا امنیت تجاری مهم است؟

وقتی یک کسب و کار در بهترین وضعیت خود قرار ندارد ، همیشه می توانید دلیل خوبی برای آن پیدا کنید. بدون ایجاد مکانیسم امنیتی مؤثر ، تجارت شما زندگی کارمندان و مشتریان شما را به خطر می اندازد. علاوه بر این ، خطر افشای اطلاعات حساس شرکت و مشتری به دست افراد رد صلاحیت شده و خطر از دست دادن دارایی شرکت و ارزش پولی وجود دارد.

سرمایه گذاری در امنیت شغل خود به سادگی به شما امکان می دهد شرایط پایداری را فراهم کنید که در درازمدت شرایط را برای شرکت شما آسانتر کند. در اصل ، داشتن سطح متوسط امنیت کسب و کار به شما امکان می دهد تا از تجارت خود در برابر تهدیدهایی محافظت کنید که شاید متوجه نشده باشید. با این حال ، بدون بودجه امنیتی ، ایده داشتن سطح امنیتی فوق العاده ای به همان اندازه ایده باقی خواهد ماند.

 

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/

امیرحسین سلطانی بازدید : 29 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از انواع بسیار استفاده شده از قفل های هوشمند، قفل کارتی هتلی است. این قفل ها معمولاً به دو دسته شامل: قفل های آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. در حقیقت می توان گفت که هر دو ویژگی های خاصی دارند.

قفل کارتی هتلی

قفل آنلاین نوعی قفل کارتی هتلی است که با سیم کشی یا بی سیم به سرورهای پشتیبان وصل می شود. این نوع قفل ها در واقع امنیت بالایی را برای هتل ها فراهم می کنند.

برای اشنایی با قفل کارتی هتلی وارد سایت یوکا شوید.

تاریخچه اختراع قفل های کارتی

نمونه اولیه قفل کارتی در دهه ۱۹۸۰ معرفی شد. البته این قفل ها هم به شکل مکانیکی عمل میکردند و لازم بود که کارت را درون کارت خوان قرار داد تا قفل درب باز شود.

همچنین گرفتن آمار کلی اتاق راحت تر است. قفل هوشمند کارتی مبتنی بر فرکانس رادیویی همچنین برخی از اطلاعات را درون خود ذخیره می کند. البته نیاز نیست نگران باشید ، این اطلاعات به هیچ وجه شخصی نیستند. اطلاعات شخصی یا مالی شما در این کارت ها ثبت نمی شود.

در عوض ، تنها اطلاعات در مورد آنها شماره اتاق و تاریخ عزیمت است که به هتل فوق العاده کمک خواهد کرد. هتل ها از این نوع قفل ها برای مدیریت بهتر میهمانان خود استفاده می کنند و دقیق تر زمان ورود و عزیمت را ثبت می کنند.

همیت استفاده از  قفل هوشمند هتل در صنعت گردشگری

همانطور که می دانید صنعت جهانگردی یکی از مهمترین و پر رونق ترین صنایع امروزی در جهان است. اما در این صنعت فقط هتل هایی می توانند در این زمینه بمانند که از جدیدترین امکانات استفاده کنند.

این مراکز اقامتی همواره تلاش می کنند تا با بهترین خدمات مدرن و همچنین با کیفیت بهترین خدمات ممکن را در اختیار میهمانان خود قرار دهند و از شرایط مطلوب برای آنها استفاده کنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/




تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 2,715
  • بازدید کلی : 9,049